صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۲
کد خبر: 9399
گزارشگر: 213
۳۱۸۸
۱
۰
۵
اظهارات ستاره سینمای جهان در دادگاه

مادر جانی دپ؛ ظالم ترین آدم روی زمین!

مادر جانی دپ؛ ظالم ترین آدم روی زمین!
جانی دپ در دادگاه گفت: مادرم می‌توانست ظالم‌ترین آدم روی زمین شود و درباره خانواده اش توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، دپ در جریان محاکمه در مورد دوران کودکی‌‌اش و روابط آشفته‌ای که با والدینش داشت صحبت کرد.

جانی دپ بیشتر عمرش جلوی چشم بوده است. این بازیگر پیش از اینکه در فیلم‌هایی مثل دزدان دریایی کارائیب ، دنی براسکو و ترس و نفرت در لاس‌وگاس به یک حرفه‌ای موفق در هالیوود تبدیل شود، ابتدا در سال ۱۹۸۷ با بازی در فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ به شهرت رسید.

اما در سال‌های اخیر گرفتار جدالی شده است و اکنون با امبر هرد، همسر سابقش بر سر اتهام‌هایی که از سوی او موجب بدنامی‌اش شده، در دادگاه درگیر مبارزه است.

دپ در جریان محاکمه در مورد دوران کودکی‌‌اش و روابط آشفته‌ای که با والدینش داشت صحبت کرد. او در ۹ ژوئن سال ۱۹۶۳ در اوونزبورگ، ایالت کنتاکی به دنیا آمد و از چهار فرزند دیگر خانواده کوچکتر بود.

مادرش، بتی سو ولز پیشخدمت و پدرش، جان کریستوفر دپ مهندس عمران بود. خانواده دپ در زمان کودکی جانی چندین بار محل زندگی خود را تغییر دادند، به‌طوری که این بازیگر به اوپرا وینفری گفت قبل از رسیدن به ۱۵ سالگی «شاید ۴۰ مرتبه» اسباب‌کشی کرده بودند.

او گفت: «مادرم از جابه‌جا شدن خیلی خوشش می‌آمد. یکبار از خانه‌مان به خانه کناری اسباب‌کشی کردیم.»

جانی دپ ۷ ساله بود که خانواده به فلوریدای جنوبی نقل مکان کرد. دپ این سبک زندگی را برای خود، خواهر و برادرانش «یک چیز عادی» توصیف کرد و ادامه داد: «نمی‌دانستیم طور دیگری هم می‌شود زندگی کرد.»

در سال ۱۹۹۷ به نشریه هلو! گفت وقتی ۱۲ سالش بود پدر و مادرش «دائم دعوا می‌کردند» و او «به‌ندرت با دنیای بیرون» ارتباط داشت. او گفت: «به محض اینکه گیتار خریدم، هر روز بعد از مدرسه خودم را توی اتاقم حبس می‌کردم و بی‌آنکه کار دیگری کنم آن‌قدر ساز می‌زدم تا خوابم می‌برد.»

پدر و مادر جانی در سال ۱۹۷۸ زمانی که او ۱۵ ساله بود، از هم جدا شدند. بتی سو با مردی به نام رابرت پالمر ازدواج کرد که جانی بعدها در یواس‌ای تودی او را «مردی واقعا باحال» توصیف کرد که «تقریبا نصف عمرش را در زندان گذرانده بود.»

دپ در سال ۱۹۸۳ به کالیفرنیا رفت تا حرفه موسیقی را دنبال کند، اما در نهایت به توصیه نیکلاس کیج جوان به بازیگری روی آورد. 

او در جریان درگیری حقوقی‌ فعلی‌اش با امبر هرد، درباره دوران کودکی‌اش صحبت کرد و گفت که مادرش با او، خواهر و برادرانش بدرفتاری کرده است.

او گفت: «[مادرش] می‌توانست ظالم‌ترین آدم روی زمین شود.» و اشاره کرد که این مسئله روی خواهر، برادران و پدرش نیز تاثیر گذاشت. «او بسیار خشن و بسیار ظالم بود.»

دپ در توصیف خشونت مادرش گفت: «ممکن بود زیرسیگاری را به سمت‌تان پرت کند» و ادعا کرد که توی سر بچه‌هایش می‌زد و گاهی وقت‌ها این کار را با «کفش پاشنه بلند یا تلفن یا هر چیز که دم دستش بود» انجام می‌داد.

این بازیگر ادعا کرد که خانواده‌اش روان‌نژند شده بودند و وقتی مادرشان از کنارشان رد می‌شد خواهر و برادرهایش بی‌اختیار خودشان را جمع می‌کردند چون «نمی‌دانستند چه اتفاقی ممکن است بیفتد». اما در این بین پدرش را «مهربان»، «خجالتی» و «خویشتن‌دار» توصیف کرد. او در شهادت دادگاه گفت که پدرش به دستور مادرش او را با کمربند کتک می‌زد.

به گفته دپ، بعد از آنکه پدرش آن‌ها را ترک کرد، مادرش به «افسردگی عمیق و شدیدی» مبتلا شد و ادعا کرد که در نوجوانی یکبار از خودکشی جان سالم به در برده است.

بتی سو پالمر در سال ۲۰۱۶ بعد از بیماری طولانی درگذشت./

https://www.asianews.ir/u/6bo
اخبار مرتبط
خشایار راد، هنرپیشه طنز، که شرکت کردن بازیگران در سریال «جوکر» را دلایل اقتصادی می داند گفته است؛ این سریال صرفاً برای جوان‌هایی جذاب است که می‌خواهند به هر دلیلی بخندند و انتخاب دیگری هم ندارند؛ این در حالی است که وقتی که قابلیت های ساخت آثار طنز با وجود محدودیت ها کمرنگ شده است، سازندگان به شمایل های دیگر سعی در خنداندن مخاطب می کنند؛ حالاتی از اطوار که از المان های جدی طنز و طنزپردازی به دور است و در دراز مدت غیرماندگار و با انتقاد قشر جدی هنری مواجه می شوند.
در حالی که نام بسیاری از زنان معروف سینماگر و بازیگر در «بیانیه افشاگری باج‌گیری جنسی از زنان» در سینمای ایران آمده است، یک مقام رسمی به این موضوع واکنش نشان داده است.
ماشین تبلیغات تلویزیونی با بازی بازیگرنماها در درجه اول به پول سازی هزاران میلیاردی می اندیشد و در نهایت منجر به خیانت بازیگرنماها به تولید ایرانی خواهد شد.
منوچهر وثوق، بازیگر پرکار سینمای ایران پیش از انقلاب، روز یکشنبه هشتم اسفند در لندن درگذشت؛ وی در چند ماه گذشته دچار بیماری سرطان شده بود.
چند روز مانده به شروع ماراتن چهلمین دوره جشنواره فجر، خبرها از جابه جایی مکان نمایش فیلم ها برای اهالی رسانه و تغییر نام کاخ جشنواره به خانه جشنواره و مراسم فرش قرمز به رنگی دیگر و سهمیه منتقدان طبق سنوات گذشته حکایت داشتند.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
مراسم اکران و نشست رسانه ای فیلم «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» با حضور برخی عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
0
0
0

بمیرم برات چقدر مظلومی تو جانی جونم گوگولی 🥲 یه بوس از جانبِ تو روی لپم میخوام


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید