صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۴
کد خبر: 9405
گزارشگر: 213
۵۸۵
۰
۰
۲
در سیستان و بلوچستان

جزییات حمله مسلحانه به خودروی فرمانده سپاه/یک نظامی کشته شد

جزییات حمله مسلحانه به خودروی فرمانده سپاه/یک نظامی کشته شد
صبح امروز شنبه به خودرو حامل فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه شد.

به گزارش آسیانیوز،صبح امروز شنبه سوم اردیبهشت به خودرو حامل فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه شد و در جریان این حمله فرزند جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان ‌جان باخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از آن که خودروی حسین الماسی، فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان مورد حمله یک خودرو حامل چهار سرنشین قرار گرفت، به او آسیبی نرسید.

با این حال در جریان این حمله، محمود آبسالان محافظ حسین الماسی جان باخت. او فرزند پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان بود.

برخی از منابع خبری از مجروح شدن فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی خبر داده‌اند اما خبرگزاری ایرنا گزارش داده که «بر خلاف شایعاتی مبنی بر زخمی شدن سردار الماسی، به گفته یک منبع در سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان او در سلامت بسر می‌برد.»
 
 گفته می‌شود تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است و چهار سرنشین خودرو ضارب دستگیر شده‌اند.

هنوز جزئیات بیشتری از این موضوع منتشر نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا روز اول اردیبهشت نیز فرمانده انتظامی زاهدان از تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه قلعه بید این شهرستان و تلاش برای شناسایی آنها خبر داده بود./

https://www.asianews.ir/u/6bu
اخبار مرتبط
جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا درباره کناره گرفتن جو بایدن از توافق هسته ای موسوم به برجام با ایران توضیحاتی داده است.
بنیاد حقوقی آمریکا به دولت بایدن اطلاع داد که در نظر دارد برای جلوگیری از هرگونه تواف بایدن و ایران که برای تصویب به کنگره ارائه نشده است، اقدام قانونی انجام دهد و به گفته مقامات آمریکا این اقدام احتمالا هرگونه توافق نهایی را به تعویق می‌اندازد.
حدود پانصد متخصص ایرانی-آمریکایی خواستند که نام سپاه از فهرست تروریستی حذف نشود.
در حالی که طرح جدیدی که به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده، با هدف منع کاخ سفید از خارج‌کردن نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی ایالات متحده است، ایران و ایالات متحده بار دیگر یکدیگر را مسئول بن‌بست چند هفته‌ای در مذاکرات هسته‌ای معرفی کردند.
مقامات عالی دولت عراق و مقتدی صدر از حمله به اربیل عراق شدیدا انتقاد کردند.
در حالی که پنتاگون در حال بررسی حمله گزارش شده در نزدیکی اربیل است، سپاه پاسداران اعلام کرد که دلیل حمله به اربیل عراق کشته شدن دو سپاهی در سوریه بوده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید