صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۲:۱۵
کد خبر: 9415
گزارشگر: 213
۱۵۳۱
۰
۰
۱
آخرین وضعیت اعطای سهام

جزییات ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از خردادماه

جزییات ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از خردادماه
مقدمات ثبت نام ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت از خرداد انجام شده است.

به گزارش آسیانیوز، پیرو پیگیری‌های انجام شده از سوی مجلس شورای اسلامی و با موافقت ابراهیم رییسی، رییس جمهور موضوع تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت به نتیجه رسید.

سازوکار اولیه ثبت نام ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت از خرداد آغاز شده و از اواخر خرداد اعلام می‌شود این افراد باید به کدام سامانه برای نام نویسی مراجعه کنند.

ستادی باید تشکیل شود تا افرادی که در حاشیه شهر ها هیچ گونه لیست بیمه ای ندارند شناسایی شوند. پیش بینی می‌شود که این ستاد از اواخر خرداد شکل گیرد که از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می‌شود.

مردم خبرهای مربوط به سهام عدالت را فقط از صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر داخلی دریافت کنند و یا از زبان رییس جمهور، وزرای اقتصادی مربوطه و دست اندرکاران سهام عدالت بشنوند.
 
۲۱ فروردین ماه، پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در امسال خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود.

به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، مشمول سهام عدالت هستند یا می‌توانند باشند. اما این سهام را دریافت نکرده‌اند و دولت باید اقدام به واگذاری سهام عدالت به آنها کند.

لازم به ذکر است که به گفته رییس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور مردم به خبرهای دروغ و جعلی برخی سایت‌ها و کانال‌های غیر معتبر توجهی نکنند و نیازی نیست به این کانال‌ها شماره ملی و برخی مشخصات شخصی را ارائه دهند./(انتخاب)

https://www.asianews.ir/u/6c4
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر، دولت و مجلس در حال مدیریت و برنامه‌ریزی هستند تا بر اساس اولویت‌ها به جاماندگان، سهام عدالت تعلق گیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، مشمول سهام عدالت هستند یا می‌توانند باشند که دولت برای واگذاری سهام به آنها اقدام کرده است.
در حالی که فروش سهام عدالت چه در روش مستقیم و چه در روش غیرمستقیم انتقادات بسیاری را به دنبال داشت، حالا قرار است آیین نامه فروش این سهام اصلاحاتی را داشته باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از خاتمه پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت سال‌های گذشته خبر داد.
سود سهام عدالت سال های ۹۹ و ۹۸ دارندگان ۵۵۰ هزار و یک میلیون تومانی در هر دو حالت مدیریت مستقیم یا مدیریت غیرمستقیم واریز می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید