صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۶
کد خبر: 9441
گزارشگر: 2
۷۵۰
۰
۰
۳
جابجایی انواع پیانو

چرا حمل پیانو را باید به متخصص حمل پیانو سپرد؟

چرا حمل پیانو را باید به متخصص حمل پیانو سپرد؟
حمل پیانو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که با این وسیله سر و کار دارند. پیانو از لحاظ مادی بسیار باارزش بوده و از لحاظ معنوی نیز برای نوازنده آن اهمیت خاصی دارد. از این رو، زخمی شدن بدنه پیانو یا آسیب دیدن دیگر بخش‌های آن، ضرر زیادی به فرد وارد کرده و باعث ناراحتی او می‌گردد.

حمل پیانو

 

 حمل پیانو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که با این وسیله سر و کار دارند. پیانو از لحاظ مادی بسیار باارزش بوده و از لحاظ معنوی نیز برای نوازنده آن اهمیت خاصی دارد. از این رو، زخمی شدن بدنه پیانو یا آسیب دیدن دیگر بخش‌های آن، ضرر زیادی به فرد وارد کرده و باعث ناراحتی او می‌گردد.
با توجه به این موارد حمل پیانو و جابجایی آن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارنده آن می‌باشد. در واقع می‌توان گفت جابجایی و حمل پیانو یک تخصص محسوب می‌شود که باید با دقت کامل انجام شود. بنابراین، به این نکته توجه داشته باشید که وظیفه انتقال پیانو را به که می‌سپارید و چقدر به او اطمینان دارید. اگر قصد جابجایی دارید، حمل پیانو را به افراد متخصص و مسئول بسپارید تا آن را سالم و سلامت در مکان موردنظر خود تحویل بگیرید.

 

جابجایی پیانو

 

اگر با پیانو سروکار دارید، باید بدانید که پیانو وسیله‌ای ظریف و شکننده است و جابجایی آن کاری سخت می‌باشد. افرادی که پیانو را جابجا می‌کنند باید در این کار تجربه و تخصص کافی داشته باشند تا آسیبی را به دستگاه وارد نکنند.

 

حمل و نقل پیانو

 

پیانوها از لحاظ اندازه و سایز متفاوت هستند. پیانوهای امروزی بین ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ میلی‌متر ارتفاع دارند و طول آن‌ها نیز بین ۱۴۰۰ تا ۲۱۵۰ میلی‌متر می‌باشد. قبل از این‌که اقدام به حمل و نقل پیانو کنید، باید اندازه آن را در نظر بگیرید و مقدار آن را با اندازه درب ورودی منزل، راهروها و … مقایسه نمایید. اگر نتوانید پیانو را به راحتی از این موانع عبور دهید، باید راهکار دیگری برای حمل آن پیدا کنید.

 

حمل تخصصی پیانو

 

دقت داشته باشید که پیانو وسیله‌ای ظریف و حساس است. پس قبل از اقدام به حمل پیانو، سرپوش آن را ببندید و پیانو را با دقت در پلاستیک‌های ویژه‎‌ی جابجایی بپیچید. بسته‌بندی پیانو باعث می‌شود تا این وسیله در حین جابجایی آسیبی نبیند و در صورتی که با دیوار یا راه‌پله برخورد کند، خدشه‌ای به آن وارد نشود.

جابجایی تخصصی پیانو

جابجایی پیانو

یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی که برای جابجایی پیانو به آن نیاز دارید، دوشبند حمل پیانوست. بسیاری از افراد با طناب، ملحفه و … اقدام به جابجایی پیانو می‌کنند و با این کار آسیب جدی به آن وارد می‌نمایند. پاره شدن طناب یا ملحفه از جمله بدترین اتفاقاتی است که ممکن است حین جابجایی رخ دهد. علاوه بر این، افرادی که کار حمل پیانو را با طناب انجام می‌دهند، نمی‌توانند تعادل خود را به درستی حفظ کنند
و به همین دلیل در هنگام عبور از راه‌پله‌ها یا کنار دیوار دچار مشکل شده و با برخورد به این موانع، آسیب بسیاری را به پیانو وارد می‌کنند. شرکت‌های تخصصی حمل و نقل پیانو دوشبند حمل و دیگر تجهیزات لازم را در اختیار دارند و پیانو را با دقت بسیار بالایی انتقال می‌دهند.

 

شرکت حمل و نقل پیانو

 

شرکت حمل و نقل پیانو بسیار تخصصی عمل می‌کنند و افراد حرفه‌ای و ماهر را برای انجام این کار در اختیار دارد. آن‌ها از تجهیزات مناسب برای انتقال استفاده می‎کنند و پیانو را از هرگونه آسیبی در امان می‌دارند. شما می‌توانید کار جابجایی پیانو را با اطمینان به این شرکت‌ها بسپارید و از سالم ماندن آن در حین انتقال مطمئن باشید.

 

هزینه حمل پیانو

 

دقت داشته باشید که حمل پیانو مهارت و تخصص ویژه‌ای می‌طلبد و هرگونه آسیب به آن هزینه‌ی زیادی برایتان دارد. از این رو، شرایط حمل پیانو با سایر اسباب اثاثیه متفاوت بوده و معمولا هزینه آن بیشتر از دیگر وسایل می‌باشد.
در واقع به دلیل حساس بودن این وسیله، هزینه جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته می‎شود که قیمت جابجایی را گران‌تر می‌کند. علاوه بر این، مواردی چون وزن پیانو، مسیر انتقال، شرایط جابجایی و … نیز در هزینه حمل پیانو نقش دارند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید پیانو را از شهری به شهر دیگر انتقال دهید که در آن صورت باید هزینه بیشتری بابت آن بپردازید.

 

هزینه حمل و نقل پیانو

 

همان‌طور که گفتیم، هزینه حمل و نقل پیانو () به گزینه‌های مختلفی چون مسیر جابجایی، وزن پیانو، تعداد طبقات ساختمان، شرایط راه‌پله‌ها و تعداد کارگران موردنیاز بستگی دارد. هرچه پیانوی شما بزرگ‌تر و سنگین‌تر هزینه حمل و نقل آن بیشتر خواهد بود. برخی از دستگاه‌ها نیز قدیمی‌تر هستند و ارزش بالاتری دارند که در آن صورت خدمات ویژه‌ای برای انتقال آن‌ها انجام شده و باعث افزایش هزینه حمل و نقل پیانو می‌شود.
تعداد طبقات ساختمان و شرایط جابجایی مانند عرض راه‌پله‌ها، امکان استفاده از آسانسور و … نیز در هزینه حمل پیانو تاثیرگذار است. هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه حمل نیز بالاتر خواهد بود. برای اطلاع از هزینه دقیق حمل پیانو، باید با شرکت‌های باربری تماس بگیرید و با یک کارشناس در این مورد مشورت نمایید. کارشناسان شرکت با در نظر گرفتن شرایط و دریافت اطلاعات کامل، هزینه انتقال را برآورد کرده و آن را به اطلاع شما می‌رسانند.

 

حمل پیانو تهران

پیانو یاماها

شرکت‌های باربری مختلفی در تهران وجود دارند که کار حمل پیانو را انجام می‌دهند. برخی از این شرکت‌ها اعتبار و سابقه خوبی دارند و خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. می‌توانید کار جابجایی را به این شرکت‌ها بسپارید و مطمئن باشید که پیانوی خود را بدون خراش و شکستگی تحویل می‎گیرید.

 

حمل پیانو اصفهان

 

شرکت‌های تخصصی حمل پیانو تنها مختص به تهران نیستند. در شهرهای دیگری از جمله اصفهان نیز می‌توانید شرکت‌های معتبر و خوبی را پیدا کنید و کار جابجایی پیانو را به آن‌ها بسپارید. این شرکت‌ها با انواع پیانو، اندازه و وزنشان آشنایی داشته و حمل و نقل هر پیانو را با توجه به ویژگی‌های آن انجام می‌دهند.

 

حمل پیانو تبریز

 

اگر در تبریز زندگی می‌کنید و قصد جابجایی پیانو را دارید، نگران نباشید. حمل پیانو در تبریز نیز به صورت تخصصی انجام می‌شود. کافیست کمی تحقیق کنید و بهترین شرکت باربری و حمل پیانو را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

 

حمل پیانو شیراز

 

حتی اگر در شیراز زندگی می‌کنید هم می‌توانید حمل و نقل پیانوی خود را به شرکت‌های متخصص بسپارید و از سالم ماندن آن مطمئن باشید. این شرکت‌ها افراد ماهر و حرفه‌ای را برای حمل پیانو در نظر می‌گیرند و دستگاه را بدون هیچ ضربه و آسیبی به آدرس موردنظر انتقال می‌دهند.

 

حمل و نقل و جابجایی انواع پیانو یاماها ، پیانو پتروف ، پیانو شونبرون ، پیانو وبر ، پیانو سمیک ، پیانو شولز پلمن ، پیانو مندلسون و انوع پیانوهای دیگر… با بسته بندی متفاوت و اختصاصی پیانوترنسپرت ، کاملا تخصصی و تضمینی.

– پیانو رویال و دیواری
– توسط کادر مجرب جا به جایی پیانو ، آموزش دیده و همراه با بیست سال سابقه کار در حمل و نقل پیانو
– تحویل به موقع پیانو در کمترین زمان ممکن، بخاطر استفاده و همکاری همزمان چند تیم آموزش دیده که در هر ساعتی از شبانه روز و هر کجای کشور آماده خدمت رسانی جا به جایی پیانو به هموطنان میباشند.
– تعرفه و قیمت مناسب برای جابجایی انواع پیانو
– تحویل سالم و ضمانت صددرصدی بخاطر استفاده از وسیله نقلیه مناسب حمل پیانو، ارسال سریع و همچنین حفظ امنیت پیانو
– تکمیل فرم رضایت مندی مشتریان پس از تحویل پیانو

اعتماد و ضمانت را با ما تجربه کنید

با مدیریت بابایی

شماره های تماس:
09363968821
09123968821
02122193001

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6cv
اخبار مرتبط
فروشگاه آلیک؛ مجموعه ای بی نظیر و متنوع از برندهای معتبر و محبوب هنرمندان را در مجموعه خود دارا است و وارد کننده انواع سازهای کوبه ای از معتبرترین برندهای دنیا نیز میباشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید