صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
کد خبر: 9444
گزارشگر: 2
۱۴۴۸
۰
۰
۳
معرفی دستگاه لیزر مو

خرید بهترین دستگاه لیزر مو تیتانیوم و پلاتینیوم 2022

خرید بهترین دستگاه لیزر مو تیتانیوم و پلاتینیوم 2022
طی چند سال اخیر، بازار دستگاه لیزر موهای زائد، تحت لیزرهای با پرتو نور تک رنگ قرار گرفته بود که فقط امکان برداشتن موها با سایز خاص را فراهم می کرد. مشکل برداشت انتخابی مو در دستگاه های لیزر تیتانیومی از بین رفته است. امروزه با عرضه دستگاه های جدید و مدرن به بازار افراد زیادی به استفاده از این دستگاه ها علاقمند هستند.

معرفی دستگاه لیزر مو تیتانیوم

 

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آلما برای برداشتن مو روشی است که به شما این امکان را می دهد تا از شر موهای زائد به طور دائمی خلاص شوید. طی چند سال اخیر، بازار دستگاه لیزر موهای زائد، تحت لیزرهای با پرتو نور تک رنگ قرار گرفته بود که فقط امکان برداشتن موها با سایز خاص را فراهم می کرد. مشکل برداشت انتخابی مو در دستگاه های لیزر تیتانیومی از بین رفته است. امروزه با عرضه دستگاه های جدید و مدرن به بازار افراد زیادی به استفاده از این دستگاه ها علاقمند هستند.
فقط استفاده از دستگاه های مدرن لیزر، اثربخشی و ایمنی این روش را تضمین می کند. اکنون با معرفی جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم امکانات و فناوری جدیدتری برای شما به منظور حذف موهای زائد فراهم خواهد شد. درحال حاضر دستگاه تیتانیوم موثرترین شیوه در از بین بردن موهای زائد بوده و با ایجاد یک فرصت طلایی برای حذف موهای زائد به عنوان یک موفقیت چشمگیر در لیز موهای زائد به حساب می آید. با وجود این دستگاه نقایص موجود در دستگاه های لیزر سابق برطرف شده است. در طی سالهای اخیر، بخش قابل توجهی از تولیدکنندگان دستگاه های لیزر موهای زائد، فناوری تولید لیزر تیتانیوم را به کار گرفته اند.

 

معرفی دستگاه تیتانیوم اصل

 

امروزه دستگاه تیتانیوم و قیمت و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم (TITANIUM LASER MACHINE) با سه طول موج متفاوت تولید می شود. دستگاه تیتانیوم همانند دستگاه لیزر الکس دایود دارای ویژگی های منحصربه فرد و کارآمدی می باشد. روزنه سرپوش دستگاه تیتانیوم با قطر ۴ سانتیمتر امکان پاکسازی سریع و یک تجربه بهتر را برای مشتریان فراهم می کند.
داشتن دو سرپوش باعث می شود سطح بیشتری در برابر اشعه لیزر قرار بگیرد و درنتیجه ۴۰ تا ۵۰ درصد زمان برداشتن مو را کاهش می دهد. با پوشش سطح دوبرابر و کار کردن همزمان دو سرپوش، شما می توانید محل های وسیع مانند بازو، پا و کمر را کمتر از ۳۰ دقیقه پاک سازی کنید. بهترین ویژگی دستگاه تیتانیوم این است که برای انواع پوست ها (چرب، خشک، حساس) و انواع رنگ پوست (روشن، متوسط، تیره) مناسب است.

حتی اگر پوست شما در تعطیلات سوخته و برنزه شده باشد، می توانید یک بار لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم پلاس را امتحان کنید. یکی دیگر از ویژگی های لیزر تیتانیوم خنک کننده مدوام پوست می باشد. این ویژگی یک فناوری پیشرفته است که با خنک نگه داشتن پوست در طول زمان کار با لیزر تیتانیوم و حفظ دمای پوست در بازه حرارتی کنترل شده، باعث تسهیل عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم می شود.
درنتیجه می توان به مشتریان این اطمینان را داد که با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم یک جلسه لیزر بدون درد، خنک و سریع را تجربه خواهند کرد.

استفاده از دستگاه لیزر به عنوان یک فناوری دقیق و سریع

روش برداشتن مو از طریق لیزر یک روش جدید نیست، بلکه در اوایل دهه ۲۰۰۰ این روش توسط مراکز زیبایی پوست در سراسر جهان رواج یافت. در واقع زمانی که یک فناوری جدید هم برای مشتری و هم برای تولید کننده سود آور می باشد، می توان از آن به عنوان یک لحظه جادویی در استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یاد کرد.

• از دیدگاه مشتری استفاده از لیزر برای برداشتن موهای زائد به معنای یک تجربه بدون درد و مهمتر از آن یک تجربه سریع بود. از دیدگاه پزشکانی که با دستگاه لیزر کار می کردند، استفاده از دستگاه لیزر به عنوان یک فناوری دقیق و سریع به جای استفاده از موم یا برداشتن سنتی مو، به معنای مشتریانی شادتر بود و آنها می توانستند به تعداد بیشتری از مشتریان در یک روز کاری وقت بدهند.دستگاه های سنتی برای از بین بردن موهای زائد براساس نور و لیزر به این روش کار می کنند: پوست را با یک پرتو نور قوی تکان می دهند تا ملانین حاوی فولیکول مو انرژی تحویل داده شده را جذب کند، به طور قابل ملاحظه ای گرم شود و از بین برود.

 

روش سنتی برداشتن مو

 

• اگرچه این روش نسبت به روش سنتی برداشتن مو مانند استفاده از موم موثرتر است، اما باز هم برای تعدادی از مشتریان دردناک می باشد. اغلب ملانین فراوان در پوست های برنزه یافت می شود. بنابراین افراد با پوست تیره نمی توانستند از روش لیزر استفاده کنند. لیزر تیتانیوم نسبت به دستگاه لیزر قدیمی عملکرد متفاوتی دارد. پزشک سرپوش دستگاه تیتانیوم را روی پوست حرکت می دهد. این روش پوست را تا حدی گرم می کند.

• که به طور موثر به فولیکول های مو آسیب برساند و از رشد مجدد مو جلوگیری کند. دستگاه تیتانیوم و دستگاه لیزر الکس دایود بدون آسیب زدن به بافت پوست این فرآیند را برای برداشت مو انجام می دهد. دستگاه با سرعت تکرار بالا اشعه های کوتاه لیزر را در اعماق پوست می فرستد و به قدرت متوسط بالا و تجمع حرارتی موثرتر می رسد.

 

همچنین مطالعات بالینی کافی برای اثبات موثرتر بودن لیزر

 

• همچنین مطالعات بالینی کافی برای اثبات موثرتر بودن لیزر در منزل نسبت به از بین بردن مو در مطب متخصص پوست در دسترس نیست. دیگر ملاحظات ایمنی شامل رنگ پوست و رنگ مو می باشد. لیزر موهای زائد در افرادی که پوست روشن و مو تیره دارند بهترین نتیجه و اثربخشی را دارد. متخصصان پوست برای برداشتن موی زائد با دستگاه لیزر از سطح انرژی حدود ۵۰ تا ۸۰ ژول استفاده می کنند. این سطح از انرژی بسیار خطرناک است و باید توسط یک متخصص انجام شود.

 

راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم Titanium

 

از آنجا که برای خرید دستگاه تیتانیوم و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم هزینه زیادی لازم است، ملاحظات دقیق در مورد مشخصات دستگاه تیتانیوم، آموزش کار با آن، برآورد هزینه های جانبی و قیمت لیزر تیتانیوم، در دسترس بودن ضمانت قطعات و قابلیت اطمینان سرویس، از پیش نیازهای مهم در انتخاب دستگاه تیتانیوم هستند.
در این مقاله عوامل مختلفی شرح داده می شود که لازم است در نظر گرفته شوند و همچنین سعی کنید هنگام خرید دستگاه تیتانیوم مشخصات آن را ارزیابی کنید؛
به دلیل اینکه این مشخصات برای پزشکی که با دستگاه تیتانیوم کار می کند مفید و ارزشمند خواهد بود.

قیمت دستگاه لیزر

نوشتن قرارداد خرید لیزر تیتانیوم بر روی کاغذ و امضای آن توسط خریدار و توزیع کننده ضروری است.
اغلب توزیع کنندگان از مشتریان خود یک رسید یک صفحه ای مختصر دریافت می کنند، اما این کافی نیست زیرا جزییات کامل معامله ذکر نشده است.

 

تعرفه و قیمت فروش دستگاه تیتانیوم

 

در هنگام مذاکره در مورد قیمت دستگاه تیتانیوم، هدف نهایی خریدار دستگاه، کسب حداکثر میزان تخفیف ممکن در مقایسه با قیمت ذکر شده در لیست فروش دستگاه تیتانیوم است. مقدار تخفیف برای خرید دستگاه لیزر وابسته به مهارت ارتباطی خریدار، آگاهی از قیمت جهانی و محلی دستگاه لیزر تیتانیوم، تخفیف ارائه شده توسط فروشندگان و توزیع کنندگان و قیمت تقریبی پرداخت شده توسط دیگر خریداران برای لیزر تیتانیوم است.

 

بازاریابی و فروش دستگاه تیتانیوم

 

ما در جهانی زندگی می کنیم که هر روزه انواع و محصولات جدیدی از دستگاه های لیزر تولید و روانه بازار می شوند. بنابراین بازاریابی و تبلیغ خدمات و دستگاه لیزر بسیار حائز اهمیت است.
علیرغم اینکه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین انواع دستگاه لیزر در جهان می باشد، اما تا زمانی که در جهان شناخته شده نباشد، نمی تواند مشتریان زیادی جلب کند و در نتیجه شرکت های تولید کننده دستگاه تیتانیوم بدون بازاریابی و تبلیغ گسترده نمی توانند در فروش دستگاه تیتانیوم به موفقیت برسد.

 

جمع بندی

 

قبل از دسترسی به جزییات و مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم، بهترین نوع این دستگاه که برای کار شما مناسب است را شناسایی کنید. با کارشناسان که در زمینه لیزر تخصص دارند مشورت کنید و شواهد مربوط به اثربخشی مفید و اثرات ناسازگار را بررسی کنید. همیشه از فروشندگان درخواست کنید مشخصات و عملکرد دستگاه تیتانیوم را به طور عملی به شما نشان دهند.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6cw
اخبار مرتبط
بهتر است بدانید کاشت مو هم مانند تمام عمل‌های جراحی ممکن است عوارضی را برای فرد بیمار به همراه داشته باشد. این عوارض احتمالی بوده و در صورت عدم رعایت استانداردهای پزشكی ممکن است رخ دهد که در بسیاری از موارد قابل پیشگیری بوده و مشکلات جدی را برای بیمار ایجاد نمی‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید