صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
کد خبر: 9467
گزارشگر: 2
۱۳۱۹
۰
۰
۳
خوش استایل باشید

ایده هفت استایل شیک برای آقایان

ایده هفت استایل شیک برای آقایان
اکثر آقایان تنوع بالایی در سبک پوششی خود ندارند اما به راحتی میتوانند خوش استایل باشند. سادگی سبک پوششی مردان که سالهاست بی تغییر باقی مانده و همواره جذاب است میتواند کمک کننده باشد. در حقیقت نیازی به پوشیدن لباسهای عجیب و شلوغ ندارید. وقتی صحبت از سبک شخصی میشود، بزرگترین دارایی شما استراتژی شماست. شما دو راه دارید. یا به صورت تصادفی لباس می‌خرید، به این امید که ظاهری خاص ایجاد کنید، یا مجموعه‌ای از اصول راهنما را یاد می‌گیرید و یک بار برای همیشه به کمد لباس خود تسلط پیدا می‌کنید.

۱- استایل رسمی

 

این سبک از استایلها مناسب مکانهای اداری و موقعیتهای خاص است. کت و شلوارهای برند و دوخت خاص و ظریف برای شرایطی که جلسه مهمی دارید کاربردی است. میتوانید رنگ سورمهای یا مشکی را برای این منظور انتخاب کنید. استفاده از کراوات به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما استایل شما را جذاب و مردانه خواهد کرد. برند ال سی من با تولیدات باکیفیت خود در حوزه لباسهای مردانه و کت و شلوار محصولات مناسبی برای استایلهای رسمی شما تولید کرده است. برای استایلهای نیمه رسمی که با استفاده از کت تک و شلوارهای چهارخانه ست میشود میتوانید از محصولات این برند استفاده کنید.

 

۲- استایل مردانه کلاسیک

استایل شیک برای آقایان

ست رسمی مردانه در استایل کلاسیک همواره از پرطرفدارترینها است. کت و شلوارهای شیک مردانه و اکسسوریها متفاوت را در این استایل خواهید یافت. تاثیری که یک شخص در اولین نگاه روی ما می‌گذارد بیش از هر چیزی وابسته به ظاهر و پوشش او است. یک استایل کلاسیک و مردانه با استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم و چرم‌های با کیفیت توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند. در استایل‌های کلاسیک، پیراهن داخل شلوار زده شود و از کمربند‌های چرم قهوه‌ای اصل برای استایل دادن به بدن استفاده می‌شود. کلاسیک پوش‌های حرفه‌ای می‌دانند که بهتر است رنگ پیراهن و شلوار در یک تناژ استفاده شود و همچنین رنگ کفش و کمربند و همچنین بند ساعت مچی باید با هم مطابقت داشته باشد. جذابیت یک استایل کلاسیک در رنگ های اصیل آن است. آخرین دکمه پیراهن خود را نبندید و آستین را تا آرنج تا کنید. این یک استایل خاص و متفاوت برای شما است که توجه خانم ها را برمی‌انگیزد.

 

۳- استایل اسپرت مردانه

 

تفاوت این استایل با استایل کلاسیک در نحوه قرارگیری پیراهن روی شلوار است. ما پیراهن را در این استایل داخل شلوار قرار نمی‌دهیم و نیازی به استفاده از کمربند نمی‌بینیم. استفاده از تیشرت زیر پیراهن و همچنین استفاده از کتانی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از دیگر المان های این استایل بهاری زیبا است. شما می‌توانید از کلاه‌های لبه دار به همراه این استایل استفاده کنید. رنگ‌هایی مانند مشکی برای شلوار و سفید برای تیشرت از پرطرفدارترین رنگ‌های این استایل می‌باشد. کتانی‌های سفید هم چند سالی است ترند و محبوب شده‌اند.

 

۴- استایل مدرن مردانه

 

استایلی نسبتا جدید برای دنیای مد مردانه با چند رنگ محدود اما بسیار محبوب. این استایل ساده از المانهای پیچیده استفاده نمیکند و سادگی را در عین خاص بودن حفظ میکند. پیراهنهای ساده، تیشرتهای پارچهای، شلوار جین، کمربند و کفشهای کالج یا نیم بوتها در میان این استایل به چشم میخورند. استفاده از کتهای یقه انگلیسی با پارچههای مات از دیگر ویژگیهای این استایل است. اکسسوری و رنگ در این استایل محدود است و تا حد امکان از ترکیت رنگی قهوهای، سفید و مشکی استفاده میشود.

 

۵- استایل وینتج و استایل رترو

استایل اسپرت مردانه

افراد زیادی هستند که به اشتباه فکر میکنند این دو استایل به دلیل شباهتهای زیادی که به هم دارند یکی هستند. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم این دو استایل متفاوت هستند. استایل وینتج المانهای قدیمی و مربوط به دهه ۹۰ میلادی را با خود به همراه دارد اما استایل رترو بازسازی شده از این سبک است. در واقع در این استایل ما المانهای استایل وینتج را در کنار المانهای مدرن میبینیم و این سبک تلفیقی است. استایل پیشنهادی ما از میان این دو برای آقایان استایل وینتج با کتهای طرحدار و چهارخانه است. استایل جذاب متعلق به دهه ۹۰ همچنان جذابیت خود را با کتهای ۶ دکمه حفظ کرده و میتواند چشم نواز باشد.

 

۶- استایل کژوال

 

کسانی که به دنبال راحتی بی چون و چرا هستند کژوال را به عنوان سبک استایل شخصی خود انتخاب کنند. شما محدودیتی در انتخاب ندارید. کتانیهای مختلف، شلوارهای پارچهای و چهارخانه و پیراهنهای ساده و تک رنگ استایل خاص کژوال را شکل میدهد. جین آبی و تیشرت و تمام مواردی که راحتی بیشتری به شما میدهد عالی است.

 

۷- استایل بوهو

 

این استایل با ریشهای از جمهوری چک و رنگهای درخشان مانند خردلی و قرمز یکی دیگر از پوششهای جذاب برای مردان است. میتوانید این استایل را با استفاده از نیم بوت چرم، کیف چرم، کت کتان قهوهای، جلیقههای خاص و پیراهنهای چهارخانه داشته باشید. کمی خلاقیت و استفاده از رنگ برای ساخت این استایل جذاب کاربردی است. اکسسوریهای مهرهدار مانند گردنبندهای مهرهای و دستبندهای چوبی از دیگر المانهای این استایل خاص است. طرح و نقوش به کار رفته روی پیراهنهای این استایل نشاندهنده تاریخچه غنی این استایل در رنگ شناسی است.
میتوان گفت به تعداد افراد مختلف در دنیا سبک و استایل وجود خواهد داشت اگر ذوق ایجاد طرحهای مختلف و استایلهای جذاب در تمامی افراد بیدار باشد و البته خلاقیت هم همیشه کارساز خواهد بود. جسارت داشته باشید و استایل خود را به گونهای خاص طراحی کنید.


سارا اقبالی
https://www.asianews.ir/u/6dj
اخبار مرتبط
لباسی که به تن میکنید تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت و طرز فکر شما است.اکثر افراد به پوشش خود اهمیت میدهند و تنها بعضی از افراد هستند که میدانند چه چیزهایی برای زیباتر شدن استایلشان لازم است.بیشتر افراد یک جامعه درکی از روشهای انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی خود ندارند و تنها با الگو برداری از لباسهای پشت ویترین استایل رویایی خود را خلق میکنند.اگر کمی تخصصی تر نگاه کنیم یک استایل خاص وابسته به موارد زیادی خواهد بود.اگر به دنبال یک استایل زیباتر هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید