صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
کد خبر: 9472
گزارشگر: 2
۳۷۶
۰
۰
۱
فرصت مناسب برای سرمایه گذاری

موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب چگونه است

موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب چگونه است
افرادی که به دنبال یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در ملک هستند، بهتر است با پروژه آفتاب مهتاب آشنا شوند. موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب بسیار ایده آل است و با توجه بازه قیمتی تعیین شده آینده خوبی برای این پروژه می توان متصور شد.

موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

 

همواره سرمایه گذاران در زمینه املاک و خریداران ملک به دنبال پروژه هایی با موقعیت مکانی مناسب هستند. در حال حاضر یکی از مستعد ترین مکان ها در تهران، منطقه ۲۲ است که انتظار می رود در سال های آینده رشد قابل توجهی داشته باشد. کاملا مشخص است که موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب نقاط قوت فراوانی دارد.

• موقعیت مکانی پروژه در شهر تهران

پروژه آفتاب مهتاب دریاچه چیتگر در وسط دو بلوار کوهک و بلوار دانشگاه قرار دارد. این پرژه دقیقا در بلوار علوم و فنون در کوچه تسنیم واقع شده است که برای هر یک از دو برج، ۲۵ طبقه در نظر گرفته شده است. موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب در منطقه چیتگر یکی از عوامل جذابیت این پروژه در بین سرمایه گذاران است.

• آب و هوای مناسب

کسانی که تهران را به خوبی می شناسند، می دانند که منطقه ۲۲ از خوش آب و هواترین مناطق این شهر است. برای هر فردی که به دنبال خانه مناسبی در شهر تهران است وضعیت آب و هوا یک فاکتور مهم تلقی می شود که این امر در این پروژه وجود دارد.

• دریاچه چیتگر

از عواملی که باعث شده است تا موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب یک امتیاز محسوب شود، نزدیکی آن به دریاچه چیتگر است. دسترسی آسان به این دریاچه برای ساکنان این برج ها بسیار آسان بوده و هر لحظه می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

• پارک جنگلی چیتگر

برای هر خانواده ای لازم است تا ایامی از هفته را برای تفریح به یک پارک بروند. پارک جنگلی چیتگر برای همه نام آشنا است و گذراندن لحظاتی از روز در این پارک می توانند نشاط بی وصفی را برای هر شخص به وجود آورد. در بررسی موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب باید به این مورد نیز توجه کرد.

• ایستگاه مترو

دسترسی آسان به ایستگاه مترو یکی از امتیازات موقعیت مکانی این پروژه است. هر فردی می تواند برای رفتن به کار و ایاب و ذهاب خود را به آسانی به ایستگاه مترو برساند.

• دسترسی به راه های ارتباطی

در ارزیابی خرید امتیاز یک پروژه عمرانی لازم است راه های ارتباطی آن به آزاد راه ها، اتوبان و ... نیز بررسی شود. افراد صاحب امتیاز در پروژه آفتاب مهتاب با توجه به موقعیت مکانی آن، می توانند به راحتی خود را به راه های ارتباطی اصلی منطقه با پایتخت برسانند.

 

ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب

 

علاوه بر مناسب بودن موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب، ویژگی های خاصی در این پروژه وجود دارد که این برج ها را برای یک زندگی آرام آماده می کند. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است.

• مسکونی تجاری بودن

هر فرد سرمایه گذار در این پروژه، علاوه بر خرید واحد مسکونی، قدر السهم تجاری نیز از پروژه خواهد داشت. این ویژگی افراد زیادی را به سمت این پروژه جذب کرده است. هر فرد پس از خرید امتیاز خود، می تواند قدر السهم تجاری خود را به طور مجزا بفروشد که یک سرمایه گذاری عالی به نظر می آید.

• وام

این پروژه دارای وام بدون بهره با باز پرداخت ۴۸ ماهه است و یک ویژگی خاص محسوب می شود.

پیش فروش

• باشگاه ورزشی

در کنار مناسب بودن موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب، امکانات ورزشی نیز در این پروژه وجود خواهد داشت تا هر یک از اعضا بتواند در روزهای دلخواه از آن استفاده کند.

• امنیت بالا

از ویژگی های دیگر این پروژه می توان به امنیت بالا با وجود نگهبانی 24 ساعته اشاره کرد. این مسئله یکی از دغدغه های مهم ساکنین هر برج است. وجود درب های ضد سرقت و هلی پد را نیز می توان به عنوان ویژگی های خاص نام برد.

• خرید واحد متناسب با بودجه

به دلیل تفاوت در متراژ واحدهای این پروژه، قیمت تمام شده برای هر واحد متفاوت بوده و هر شخص می تواند با توجه به بودجه خود اقدام به خرید واحد مخصوص خود کند. متراژ واحدها در این پروژه از 91 متر تا 145 متر است که به صورت دو خوابه و سه خوابه طراحی شده است.

• پلان فوق العاده

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، ساخت و ساز این پروژه به عهده شرکت خوش نام تهران آرا است که مهندسان این شرکت نقشه فوق العاده ای برای برج طراحی کرده اند. راه ورودی مجزا برای واحدهای مجزا از جمله ویژگی های خاص پلان این پروژه محسوب می شود.

 

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب

 

با توجه به موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب، شرایطی که برای پیش فروش در نظر گرفته شده است، بسیار مناسب است. در ابتدای این پروژه برای هر فرد هزینه تعیین شده ۲ میلیون به ازای هر متر بود. افرادی که اکنون قصد خرید امتیاز این پروژه را به صورت نقدی دارند، ۶/۵ میلیون برای هر متر باید بپردازند. در صورت پرداخت غیر نقدی و یک ساله، به ازای هر متر قیمت تعیین شده ۷/۵ میلیون است.
حداقل سرمایه اولیه ای که هر عضو باید پرداخت کند، ۱/۵ میلیارد است و بعد از آن اقساط به صورت ماهانه از اعضا گرفته خواهد شد.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6dn
اخبار مرتبط
کارشناسان گفتند ارزش ملک‌های ۲۵۰ هزار دلاری درترکیه ۱۷۰ تا ۸۰ هزار دلار بیشتر نیست و مردم در خرید این ملک‌ها حدود ۴۰ درصد ضرر می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید