صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۱
کد خبر: 9522
گزارشگر: 306
۲۹۶
۰
۰
۱
آیت الله اعرافی

دولت فلسطینی روابط امنیتی خود با صهیونیست ها را قطع کند

دولت فلسطینی روابط امنیتی خود با صهیونیست ها  را قطع کند
یزد - کنگره بین المللی قدس شریف روز چهارشنبه با حضور شخصیت های دینی و سیاسی از ایران و کشورهای عربی و اسلامی در تهران برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در کنگره بین‌المللی قدس گفت ما امروزه گرد هم آمده ایم تا اعلام کنیم که با اشغالگری، بی عدالتی و ستم مخالفیم.
 
آیت‌الله اعرافی افزود تحولاتی که امروزه در منطقه شاهد آن هستیم، چیزی جز نتیجه مقاومت ضد اشغالگری اسرائیل نیست و ما تاکید می کنیم که امروز به فضل خداوند متعال، قدرت خون توانسته است بر قدرت سلاح و تفنگ غلبه کند و این، نشانه سرنگونی رژیم صهیونیستی است، رژیمی که براساس ستم و خونریزی بنا شده است.
 
وی تصریح کرد عملیات های قهرمانانه ای که جوانان مومن در کرانه باختری انجام داده اند، همراه با پایداری جوانان نوار غزه، همچون زلزله ای مهیب است که عمق رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه گفت بر همه امت مسلمان واجب است از جوانان فلسطینی حمایت کنند و بر دولت فلسطینی هم لازم است روابط امنیتی خود را با صهیونیست ها قطع کند.
 
آیت الله اعرافی تصریح کرد با تاسف بسیار شاهد گسترش پدیده عادی سازی روابط برخی از حکومت های عربی و اسلامی هستیم و برخی سازشکاران، رژیم صهیونیستی را همپیمان خود در آینده می بینند در حالی که ننگ و عار است که روابط خود را با دشمنی عادی سازی کنند که سرزمینی عربی را برای هفت دهه اشغال کرده است و به هیچ کس رحم نمی کند.
مدیر حوزه‌های علمیه تاکید کرد کشورهای اسلامی سازشکار باید عادی سازی روابط را کنار بگذارند.

سید محمد جواد عرفانفر

دولت فلسطینی روابط امنیتی خود با صهیونیست ها  را قطع کند , آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه 

https://www.asianews.ir/u/6f0
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید