صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۷
کد خبر: 9538
گزارشگر: 213
۶۱۲
۰
۰
۴
خبر جدید رییس‌جمهور پیشین آمریکا

دونالد ترامپ آمد

دونالد ترامپ آمد
دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، با انتشار یک پست کوتاه در یک شبکه از آمدنش خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، با انتشار یک پست کوتاه در یک شبکه از آمدنش خبر داد.

وی پس از بیش از یک سال دوری از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، با انتشار یک پست کوتاه در شبکه «تروث سوشال» نوشت «من برگشتم». این پست سه روز پس از آن منتشر شد که او به خبرنگاران گفت حتی در صورت مالکیت ایلان ماسک بر توییتر، به آن باز نخواهد گشت.

-----------------

بیشتر بخوانید

میلیاردر جهان توئیتر را خرید/قدرت های جدید ایلان ماسک؛ حمایت از بازگشت ترامپ و واقعی شدن ابزار آزادی بیان؟
-------------------------------------------

این در حالی است که هفته گذشته، هیات مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت موافقت کرد؛ او بارها تاکید کرده بود که توییتر برای تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی برای آزادی بیان باید از بازار بورس شود. 

ایلان ماسک هیچگاه به طور علنی اعلام نکرده است که دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین آمریکا را به توییتر بازمی‌گرداند. اما تاکید او بر آزادی بیان این انتظار را پدید آورده است که ماسک ترامپ را به توییتر بازگرداند. هرچند که ترامپ اخیرا گفته بود حتی اگر ماسک هم بخواهد، دیگر به توییتر بازنمی‌گردد./

https://www.asianews.ir/u/6ff
اخبار مرتبط
در حالی که ثروتمندترین فرد جهان گفته بود که خریدش «شخصی» است و ارتباطی با شرکت تسلا ندارد، هیات مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت موافقت کرد؛ او بارها تاکید کرده بود که توییتر برای تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی برای آزادی بیان باید از بازار بورس شود. .
دونالد ترامپ در سخنرانی‌ خود در فلوریدا به آمریکایی ها و هوادارانش وعده هایی داد.
بوسه ترامپ به حامیانش در جریان سخنرانی در فرودگاه شهر "فلورنس جالب و خبر ساز شده است.
دونالد ترامپ در حالی با شبکه «حقیقت» بازگشت که در اولین حضور خود خطاب به هوادارانش نوشته بود رئیس جمهور مورد علاقه شما به زودی برمی گردد!
در حالی که نظرسنجی ها در آمریکا از افت روزافزون محبوبیت جوبایدن نشان دارند، دونالد ترامپ با سخنرانی در جمع هوادارانش از ریاست جمهوری آینده و برخی بحشش ها سخن گفت.
جاستین ولان، سخنگوی «سرویس مخفی» آمریکا، می‌گوید این نهاد تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را جدی تلقی کرده و به ردیابی تهدیدات ادامه می‌دهد.
ملانیا ترامپ در سیزدهمین سالگرد ایجاد بیت‌کوین، پس از راه‌اندازی توکن رمزارز غیرقابل معاوضه (ان‌اف‌تی) خود، از آن حمایت کرد و گفت در فواصل منظم ان‌اف‌تی‌هایش را در وب‌سایت خود عرضه خواهد کرد و بخشی از عواید آن را به حمایت و نگهداری از کودکان اختصاص خواهد داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید