صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۱
کد خبر: 9544
گزارشگر: 213
۵۶۲
۰
۰
۳
فلسطین به جای اسراییل

جمله عجیب قالیباف در روز قدس!+فیلم

جمله عجیب قالیباف در روز قدس!+فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی راهپیمایی روز قدس اشتباها به جای اسراییل، کلمه فلسطین را در یک جمله مهم به کار برد!

به گزارش آسیانیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم و امت اسلامی در همه جای دنیا در حقیقت وحدت در روحیه مبارزه با فلسطین است! و اقتصاد نیوز در این باره نوشت گاف قالیباف در روز قدس!

ویدیوی بخشی از سخنان محمدباقر قالیباف در ادامه آمده است:

 

 

 

https://www.asianews.ir/u/6fk
اخبار مرتبط
در حالی که نماینده پیشین مجلس تایید کرد که مدارک و مستنداتی، نشان از خرید خانه توسط خانواده قالیباف در ترکیه دارد، مشاور رییس مجلس گفت که رییس مجلس از وی به دلیل انتشار مطلب کذب شکایت خواهد کرد.
در حالی که انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی به سفر خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی که گفته می‌شود برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند، ادامه دار است، واکنش مسوولان متفاوت بود.
همچنانکه سکوت محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سفر دخترش به ترکیه ادامه دارد، بر اساس یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات جدیدی در این باره متتشر شده است.
برخی کانال‌های خبری در شبکه های اجتماعی خبری را مبنی بر استعفای محمدباقر قالیباف منتشر کردند.
الیاس قالیباف نوشت سفر خواهرم به ترکیه سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می‌شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد.
با وجود کارزار انتقادات گسترده به احداث پتروشیمی در میانکاله، شماری از مسوولان به دفاع از این طرح پرداخته‌اند؛ همزمان گزارش شده مالک پروژه ابربدهکار بانکی است.
یک روزنامه نگار نوشت چرا زمین‌های بسیار گران‌قیمت و باارزش میانکاله باید برای طرح‌های صنعتی اختصاص یابد؟ اطمینان داشته باشید که زمین‌های آنجا در صورت تبدیل کاربری چندان گران می‌شود که هیچ نیازی به اصل تولیدات پتروشیمی آن نیست!
محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران، در واکنش به انتشار بنری از سردر یک پارک در منطقه ۱۴ شهرداری تهران مربوط به ممنوعیت ورود مردان به پارک، برنامه حصارکشی جنسیتی در صدها پارک پایتخت ایران را تأیید کرد؛ این در حالی است که جدا کردن زنان و شوهران و نیز نیمی از جامعه از نیمی دیگر؛ به زعم کارشناسان اقدام نامتعارفی است که از تبعات آن محرومیت و نگرانی در جامعه است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید