صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۱
کد خبر: 9545
گزارشگر: 213
۱۸۲۷
۰
۰
۳
توضیح درباره برنامه فوتبال 360

حرف های جالب فردوسی پور درباره بازگشتش به تلویزیون+فیلم

حرف های جالب فردوسی پور درباره بازگشتش به تلویزیون+فیلم
عادل فردوسی پور در مصاحبه ای درباره شرایط بازگشتش به تلویزیون با فوتبال 360 سخن گفته است.

به گزارش آسیانیوز، پس از آنکه برنامه نود به دستور علی فروغی، مدیر شبکه سه، از کنداکتور پخش دوشنبه شب‌های این شبکه حذف شد، سایت این برنامه اما با تغییر اسم به «فوتبال ۳۶۰» کار خود را ادامه داد.

در ویدئویی زیر صحبت‌های عادل فردوسی پور درباره بازگشت با فوتبال 360 را بشنوید.(خبرآنلاین)

 

 





https://www.asianews.ir/u/6fl
اخبار مرتبط
پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال پس از دفاعیه باشگاه استقلال به دست این باشگاه نرسیده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با پرونده کلاهبرداری «کینگ مالی» بازداشت شد؛ این در حالی است که تا کنون بیش از سه‌‌هزار مال‌باخته، در پرونده کلاهبردی رمزارز جعلی «کینگ» شکایت خود را ثبت کرده‌اند.
«آوانتاژ» قانونی که به داور اجازه می‌دهد در مواردی که خطایی را روی بازیکنی تشخیص داده‌ است، اگر تشخیص دهد که در جریان ماندن بازی به نفع بازیکن هدف خطا است، اعلام خطا نکند؛ به این بهانه «آسیانیوز» گفت و گویی اختصاصی با علی خسروی، داور پیشکسوت انجام داده است.
جام حذفی فوتبال ایران با رویای راهیابی یک تیم شگفتی‌ساز به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؛ اما شاید هیچ‌کدام از چهار تیمی که بزرگان را حذف کرده‌ و به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، نتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند.
وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران و کاپیتان استقلال گفت: چگونه عده‌ای حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیدم.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی مالدیو را با نتیجه رویایی ۱۷ بر صفر شکست داد؛ در حالی که ای دیدار تداعی‌کننده پیروزی خاطره‌انگیز ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ است که ایران در آن دیدار نیز مالدیو را ۱۷ بر صفر شکست داده بود.
در ویدیویی ممانعت ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی ایران و لبنان افشا شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید