صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 9546
گزارشگر: 2
۵۲۶
۰
۰
۳
خرید میوه‌های پر طرفدار تابستانی

خرید هندوانه و ملون در تابستان

خرید هندوانه و ملون در تابستان
چه افرادی به دنبال خرید هندوانه مستقیم از باغداران هستند؟ این سوال مهمی است که کشاورزان در ذهن خود می‌پروند و به دنبال پیدا کردن بهترین پاسخ می‌باشند. طبیعتاً هر کشاورزی تمایل دارد، پس از زحمت و تلاش بسیار برای پرورش میوه آن را با بهترین قیمت ممکن به بهترین خریدار بفروشد. بنابراین می‌بایست کشاورزان و باغداران، خریدارن میوه به صورت عمده را بشناسند.

در فصل حاضر که خرید هندوانه و ملون و دیگر محصولات تابستانه به سبب گرمای هوا طرفدار زیادی دارد، آن دسته از کشاورزان که هندوانه و دیگر محصولات تابستانی را پرورش می‌دهند، بیشتر از گذشته در تکاپوی یافتن خریداران قدر و به‌نام هستند. البته ناگفته نماند که ارتباط گرفتن باغدار و خریدار یک رابطه دو سر برد خواهد بود، می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید تا به جواب تمامی سوالات خود برسید.

 

خرید هندوانه و میوه‌های پر طرفدار تابستانی آغاز شد!

 

اگرچه هنوز فصل تابستان از راه نرسیده است، اما با گرم شدن هوا میزان علاقه به خوردن میوه و صیفی‌جات آبدار و خنک افزایش می‌‍یابد، از سوی دیگر فصل برداشت این نوع میوه‌های عالی نیز از راه رسیده است. از جمله میوه‌های پر طرفدار و پرفروش در فصل تابستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

. هندوانه

خربزه

طالبی

ملون

دستنبو

 

میوه‌های فوق که همگی از یک خانواده هستند، از جمله میوه‌های پر فائده و آبدار می‌باشند که فصول گرم سال مصرف آن بسیار افزایش یافته و لذت دارد. بنابراین موفقیت و سودآوری نه تنها برای میوه فروشان در بازارهای میوه و تره بار خواهد بود بلکه برای خریداران این نوع میوه‌ها نیز در بهار و تابستان بسیار مقرون به‌صرفه است.

 

خرید مستقیم میوه از کشاورز چه مزایایی دارد؟

 

خرید میوه و صیفی‌جات از باغدار و کشاورز به مانند خرید بسیاری از لوازم دیگر به صورت مستقیم از تولیدی خواهد بود. به‌همین جهت مزایای بی‌شماری برای خریدار خواهد داشت. برخی از برجسته‌ترین این مزایا عبارت هستند از:

۱- ارتباط مستقیم برای خرید هندوانه و... موجب می‌شود که خریدار بتواند به صورت یکجا به هر میزانی خرید نماید.
۲- طبیعتاً خرید مستقیم از باغدار، بسیار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
۳- در خرید مستقیم از باغدار امکان بالا یا پایین آوردن قیمت خرید وجود داشته و توافق بهتر خواهد بود.
۴- بسیاری از باغداران در زمینه پرورش کلیه صیفی‌جات و میوه‌های هم خانواده با خربزه و هندوانه فعالیت دارند، بنابراین امکان خرید چند نوع میوه از باغدار به صورت یکجا نیز وجود دارد.

بنابراین به وضوح روشن است که این روش برای خریداران سراسر برد و مزیت می‌باشد، اما جالب‌تر این است که ارتباط گرفتن باغدار با خریدار، برای کشاورزان نیز مفید است. بدیهی است که اگر باغدار بتواند محصولات برداشت شده و حاصل دسترنج خود را به صورت کلی به فروش برساند، سود بیشتری به دست می‌آورد. به همین جهت می‌توان این نوع معامله را برای هر دو طرف مفید و پر سود دانست، اما چگونه می‌توان باغداران ماهر هر منطقه را پیدا کرد؟

 

بهترین مرجع خرید هندوانه از باغداری را اینترنتی پیدا کنید!

 

اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما امروزه حتی برای خرید انواع میوه و صیفی‌جات همچون طالبی، دستنبو و... نیز به صورت اینترنتی میسر خواهد بود. طبیعتاً برای پیدا کردن بهترین باغداران برای خرید مستقیم ,و یا محصولی مانند فروش ملون می‌بایست زمان زیادی صرف کنید، در حالی که اگر از مرجع رسمی اینترنتی مثل سایت (یک میوه) کمک بگیرید، به‌راحتی می‌توانید مرجع خرید خود را پیدا کنید. برای خرید هندوانه در انواع مختلف و سایر میوه‌جات تنها کافی است معتبرترین مرجع خرید و فروش میوه و صیفی جات را بشناسید. (یک میوه) دقیقاً همان وب‌سایتی است که می‌تواند به باغداران و خریدارن میوه و صیفی جات کمک نماید، این سایت که به‌عنوان یک مرجع ارتباطی در حال فعالیت می‌باشد، به راحتی می‌تواند آدرس باغداران را در اختیار خریدارن قرار دهد. از سوی دیگر باغداران نیز می‌توانند برای فروش محصولات خود از یک میوه کمک بخواهند و آگهی ثبت نمایند. بنابراین لازم است به خوبی با این مرجع خرید و فروش میوه آشنایی داشته باشید.

خرید ملون

آشنایی با سایت یک میوه

 

https://yekmive.ir آدرس سایتی است که توسط افرادی متخصص و باهوش راه‌اندازی شده تا به قشر باغدار و فروشنده میوه کمک کند تا معاملاتی مقرون به صرفه و عالی را تجربه نمایند. در این سایت علاوه بر خرید هندوانه برای خرید سایر میوه و صیفی‌جات هم می‌توانید باغداران یا خریداران را پیدا کنید، پس اگر در این حوزه فعالیت کاری دارید، همین حالا وارد سایت یک میوه شوید تا با خصوصیات این سایت که دارای نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال است، آشنا شوید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6fm
اخبار مرتبط
خوراکی‌ها و مواد غذایی خوشمزه ای هستند که اغلب افراد می‌توانند با نداشتن دغدغه تناسب اندام مصرف کنند و از چاق شدن نترسند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید