صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
کد خبر: 9553
گزارشگر: 306
۳۹۷
۰
۰
۱
استاندار یزد

تامین آب شرب مردم، دغدغه اصلی مدیران باشد

تامین آب شرب مردم، دغدغه اصلی مدیران باشد
یزد - استاندار براولویت قرار دادن تامین آب شرب مردم توسط مدیران اجرایی استان تاکید کرد و گفت:این مسئله باید دغدغه اصلی مدیران باشد
آسیانیوز/ یزد ؛ مهران فاطمی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان در سال جدید که با حضور مدیران ذیربط به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آبی استان برگزار شد با اشاره به کاهش 40درصدی بارش ها نسبت به مدت مشابه دراز مدت و استمرار خشکسالی در استان، همه دستگاههای ذیربط را بر گزارش لحظه به لحظه اقدامات انجام شده در رابطه با تامین آب شرب مردم و قرار نگرفتن در شرایط بحرانی ملزم کرد.
 
وی با تاکید بر حضور همه فرمانداران،بخشداران و مدیران دستگاهها در جلسات آینده و اجرای یک برنامه دقیق عملیاتی برای تامین آب شرب روستاها و شهرها به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: بحث مدیریت مصرف، برخورد با مشترکین پرمصرف، انشعابات غیرمجاز و تخلفات در این حوزه و فرهنگ سازی باید با همکاری همه دستگاههای اجرایی ذیربط انجام شود.
 
وی با بیان اینکه امروز برای خدمت رسانی به مردم بویژه تامین آب شرب از هیچ کوششی نباید دریغ شود  و جلسات مربوط به آب باید با حضور شخص مدیران و خارج از ساعت اداری برگزار و جمع بندی شود، بر پیگیری مستمر مسائل مربوط به اجرای خط پدافندی انتقال آب تاکید کرد و افزود:به هیچ عنوان عدم اتمام پروژه های مذکور در مهلت مقرر،مورد پذیرش نخواهد بود.
 
شایان ذکر است در ابتدای جلسه گزارش عملکرد 6ماهه دوم سال 1400 برنامه سازگاری با کم آبی توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ارائه شد.

سید محمد جواد عرفانفر

تامین آب شرب مردم، دغدغه اصلی مدیران باشد , مهران فاطمی استاندار یزد 

https://www.asianews.ir/u/6fs
اخبار مرتبط
یزد - مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای حل معضلات زیست محیطی شهرستان های اردکان و میبد را در گروه توجه بیشتر مسئولان و ارگان های ذیربط دانست
یزد - به مناسبت روز رادیو مسئولین شرکت آبفا با پرسنل رادیو استانی یزد به مناسبت روز رادیو دیدار کردند
یزد - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از خط پدافندی انتقال آب به شهر یزد بازدید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید