صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۲
کد خبر: 9564
گزارشگر: 213
۱۷۵۱
۰
۰
۲
فقدان مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان

مینو رایولا درگذشت

مینو رایولا درگذشت
مینو رایولا، مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

به گزارش آسیانیوز، مینو رایولا، مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

مینو رایولا در ایتالیا به دنیا آمد، اما با خانواده خود در کودکی به هلند نقل مکان کرد. او کار خود را به عنوان یک مدیر برنامه در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز کرد و اولین قرارداد مهم او نیز انتقال پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال ۱۹۹۶ بود.

در سال های اخیر رایولا به عنوان یک مدیر برنامه قدرتمند در دنیای فوتبال شناخته شده و وکیل ستاره های بزرگی مانند ارلینگ هالند، پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ، ماتیس دی لیخت، جانلوئیجی دوناروما و ... بسیاری دیگر بود.

در ۴۸ ساعت اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد سلامتی مینو رایولا منتشر شده و حتی یک بار خبر درگذشت او تکذیب شد. اما ساعتی قبل خانواده مینو رایولا با انتشار متنی در صفحه او این خبر تلخ را تایید کرده و از همه اهالی فوتبال خواستند به حریم شخصی آنها احترام بگذارند.


در این بیانیه آمده است: "با غم بی پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت انگیزترین مدیر برنامه دنیای فوتبال همه ادوار را با شما تقسیم می کنیم. مینو تا آخر با همان قدرتی در میز مذاکره برای دفاع از بازیکنان به کار می گرفت، مبارزه کرد. مثل همیشه مینو باعث افتخار ما شد و البته خودش هیچ وقت متوجه این موضوع نشد. مینو زندگی های فراوانی را در دوران کاری خود تحت تاثیر قرار داده و فصل جدیدی را در تاریخ فوتبال مدرن نوشت.

غیبت او برای همیشه حس خواهد شد. ماموریت مینو برای تبدیل کردن فوتبال به جایی بهتر برای بازیکنان با همان شور و اشتیاق ادامه خواهد داشت. ما از همه به خاطر حمایت های فراوانی که در این دوران سخت دریافت کردیم تشکر می کنیم و در این لحظه دشوار، خواهان احترام به حریم خصوصی خانواده و دوستان هستیم."/

https://www.asianews.ir/u/6g3
اخبار مرتبط
عملکرد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی در فاز نتیجه‌گیری باعث تغییر موضع یکی از شاگردان او درباره سرمربی تیم ملی شد.
عادل فردوسی پور در مصاحبه ای درباره شرایط بازگشتش به تلویزیون با فوتبال 360 سخن گفته است.
پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال پس از دفاعیه باشگاه استقلال به دست این باشگاه نرسیده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با پرونده کلاهبرداری «کینگ مالی» بازداشت شد؛ این در حالی است که تا کنون بیش از سه‌‌هزار مال‌باخته، در پرونده کلاهبردی رمزارز جعلی «کینگ» شکایت خود را ثبت کرده‌اند.
جلسه کار گروه تدوین برنامه هفته روابط عمومی اداره کل ورزش جوانان استان تهران برگزار شد.
«آوانتاژ» قانونی که به داور اجازه می‌دهد در مواردی که خطایی را روی بازیکنی تشخیص داده‌ است، اگر تشخیص دهد که در جریان ماندن بازی به نفع بازیکن هدف خطا است، اعلام خطا نکند؛ به این بهانه «آسیانیوز» گفت و گویی اختصاصی با علی خسروی، داور پیشکسوت انجام داده است.
وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران و کاپیتان استقلال گفت: چگونه عده‌ای حرف از فوتبال پاک می‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیدم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید