صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۱
کد خبر: 9567
گزارشگر: 213
۷۴۸
۰
۰
۳
ادعای ایالات متحده درباره بازیگر ایرانی

انتقاد مقام پیشین آمریکایی از ویزا گرفتن پرویز پرستویی

انتقاد مقام پیشین آمریکایی از ویزا گرفتن پرویز پرستویی
مشاور پیشین وزارت خارجه آمریکا از صدور ویزا برای پرویز پرستویی، بازیگر، انتقاد کرد و مدعی شد که نباید به وی ویزای آمریکا داده می شد.

به گزارش آسیانیوز، مشاور پیشین وزارت خارجه آمریکا به حضور برخی بازیگران ایرانی در لس آنجلس انتقاد کرد و مدعی شد که چرا به پرستویی، ویزای آمریکا داده شده است؟

گابریل نورونها، مشاور ویژه پیشین وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در ادعایی دیگر گفت: چرا وزارت خارجه آمریکا به پروز پرستویی یکی از حامیان قاسم سلیمانی  ویزا داده است و کنگره باید پروسه بازرسی وزارت خارجه و وزارت امنیت آمریکا را به صورت جدی بررسی کند.

در همین حال  پرویز پرستویی در پاسخ به اعتراض چند تن از ایرانیان ساکن لس‌آنجلس و این سوال که چرا از آبان ماه ۹۸ چیزی نمی‌گویید، گفت: امیدوارم در هیچ جای جهان قطره خونی ریخته نشود. چه آبان ۹۸ باشد و چه جنگ در اوکراین، شما یک جایی را خواب بودید و حرف‌های من را نشنیدید مثل خیلی‌هایی که خواب بودند و یک دفعه بنزین گران شد.

به نقل از همشهری آنلاین پرستویی گفت: باید بیایید در ایران زندگی بکنید. من در سیستان و بلوچستان رفتم در کنار مردم بودم که برخی از آدم‌ها هویت (شناسنامه) ندارند. من پرویز پرستویی و رسول خادم را می شناسند اما نه به عنوان اینکه من یک بازیگر هستم چون اصلا رادیو، تلویزیون ندارند. من قرار است سازنده باشم. من جراتم از شما خیلی بیشتر است. شما فکر نکنید اینجا فریاد می‌زنی برایت دست می‌زنند من در ایران دارم گلویم را پاره می‌کنم. من بابت اینکه گفتم (بچه سیستان بلوچستانی) شناسنامه ندارد چندین بار رفتم و جواب پس دادم. اما اشکالی ندارد چون من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم.

«پرویز پرستویی» و «گوهر خیراندیش» در مراسم اکران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس آنجلس شرکت کرده بودند./

https://www.asianews.ir/u/6g6
اخبار مرتبط
جاستین ولان، سخنگوی «سرویس مخفی» آمریکا، می‌گوید این نهاد تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را جدی تلقی کرده و به ردیابی تهدیدات ادامه می‌دهد.
برخی اخبار به تازگی از احتمالاتی عجیب محاکمه و اعدام حسن روحانی سخن گفته اند که در این راستا بررسی چند موضوع در گذشته و زمان ریاست جمهوری وی نیز شاید به ابعاد این موضوع مرتبط شود.
فیاض زاهد، کارشناس مسایل سیاسی گفت: مراقب باشید همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روس ها نگذارید.
گروه «قاصم الجبارین» اعلام کرد که روز گذشته به پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد حمله کرده است.
یزد - دبیر علمی سومین شب شعر اوج هنر ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برگزاری شب شعر میراث سلیمانی گفت: در این همایش شاعران مطرح کشوری، هادی جانفدا و مرتضی حیدری آل کثیر و همچنین شاعران پیشکسوت وجوان از سراسر استان به شعرخوانی می پردازند
سفیر ایرانی چگونه در یمن درگذشت؟/در حالی که برخی، حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران و از اعضای سپاه پاسداران در یمن را مسوول هماهنگی کمک‌های ایران به حوثی‌ها برمی شمرند، نماینده مجلس از به شهادت رساندن وی توسط عربستان خبر می دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید