صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۲
کد خبر: 9580
گزارشگر: 213
۲۷۱۹
۰
۱
۴
کمک معیشتی مناسبتی

وضعیت واریز یارانه عید فطر

وضعیت واریز یارانه عید فطر
در یک سال گذشته دولت با واریز یارانه‌های مناسبتی مانند رمضان، نوروز و ۲۲ بهمن و کمک معیشتی مناسبتی این تصور را ایجاد کرده که احتمالا دولت به مناسبت عید فطر هم قرار است یارانه جدیدی واریز کند.

به گزارش آسیانیوز، اگرچه برخی از رسانه‌ها از واریز یارانه عید فطر خبر داده‌اند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد یارانه‌ای با عنوان یارانه عیدفطر واریز نمی‌شود و مردم نباید منتظر این یارانه باشند.

-----------------

بیشتر بخوانید

واریز سود سهام عدالت تا پایان اردیبهشت و عید فطر
------------------------

 در یک سال گذشته دولت یارانه‌های مناسبتی متعددی را برای مردم واریز کرده است. از یارانه رمضان گرفته تا یارانه نوروز و ۲۲ بهمن ماه. واریز یارانه‌های مناسبتی این تصور را ایجاد کرده که احتمالا دولت به مناسبت عید فطر هم قرار است یارانه جدیدی واریز کند.

تجارت‌نیوز نوشت واریز یارانه عید فطر در دستور کار نیست و مردم نباید منتظر واریز یارانه عید فطر باشند.

پیش از این هم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت هرگونه یارانه عید فطر را تکذیب و اعلام کردند مساله واریز یارانه عید فطر در دستور کار نیست و دولت هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد.

این در حالی است که برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که یارانه عید فطر به سرپرستان خانواده‌های فاقد درآمد، صاحبان مشاغل آزاد، افراد فاقد درآمد ثابت و آسیب دیدگان محدودیت های کرونایی تعلق می‌گیرد.

تنها یارانه‌ای که در آستانه عید فطر واریز شده یارانه معیشتی است که به روال همیشه، دهم ماه واریز شد. اما این یارانه، همان یارانه معیشتی است که بیش از دو سال است که واریز شده و ربطی به یارانه عید فطر ندارد./


https://www.asianews.ir/u/6gk
اخبار مرتبط
معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت تا پایان اردیبهشت‌ماه و عید فطر خبر داد.
مرحله دیگر یارانه معیشتی هفته آینده به حساب سرپرستاران خانواده واریز می‌شود.
سهمیه بنزین یارانه ای اردیبهشت در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.
در حالی که امروز نیز جانشین پلیس با انتقاد های تند خودروهای بی کیفیت خودروسازان داخلی را سبب تصادفات و مرگ و میر دانست، سایپا فروش فوق‌العاده چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از امروز به مدت دو روز آغاز کرده است.
مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.
سومین یارانه مناسبتی دولت رئیسی هفته آینده به حساب مشمولان واریز می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید