صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۵
کد خبر: 9581
گزارشگر: 213
۹۴۹
۰
۱
۸
اطلاعیه آموزش و پرورش اعلام شد

وضعیت مدارس تهران در روز دوشنبه

وضعیت مدارس تهران در روز دوشنبه
فعالیت حضوری ادارات و مدارس آموزش و پرورش شهر تهران روز دوشنبه 12 اردیبهشت طبق روال عادی خود ادامه خواهد داشت.
به گزارش آسیانیوز، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: فعالیت حضوری ادارات و مدارس آموزش و پرورش شهر تهران روز دوشنبه 12 اردیبهشت طبق روال عادی خود ادامه خواهد داشت.

به نقل از فارس، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام ستاد استهلال رهبری مبنی بر 30 روزه بودن ماه مبارک رمضان و عدم رویت هلال ماه شوال، فعالیت حضوری ادارات و مدارس آموزش و پرورش شهر تهران روز دوشنبه 12 اردیبهشت طبق روال عادی خود ادامه خواهد داشت./

https://www.asianews.ir/u/6gl
اخبار مرتبط
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی 1401ـ1400 اعلام شد.
مقام مسوول آموزش و پرورش اعلام کرد: تخلف مدارسی که آموزش حضوری را اجرا نکردند ثبت شده است.
یک مقام مسوول گفت: بازگشایی یکباره مدارس و دانشگاه‌ها، بی‌تدبیری و خطرساز است.
حضوری شدن مدارس از روز ۱۴ فروردین و افزدوه شدن به سال تحصیلی برای جبران عقب ماندگی آموزش و زمان برپایی کنکور ۱۴۰۱ برنامه های جدیدی است که باید دید چطور عملیاتی خواهد شد.
سخنگوی ستاد ملی کرونا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای افراد زیر ۱۷ سال از چه واکسنی می‌شود استفاده کرد گفت: پیش بینی مطالعات ما مبنی بر این است که از واکسن سوبرانا و سینوفارم برای این افراد می‌شود استفاده کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید