صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۳
کد خبر: 9593
گزارشگر: 306
۴۴۳
۰
۰
۲

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اشکذر

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اشکذر
یزد - جشن گلریزان شهرستان اشکذر ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مسئولین ، خیرین و اصحاب رسانه برگزار شد .
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان شهرستان اشکذر با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ، معاون رئیس کل دادگستری استان ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای یزد ، رئیس زندان مرکزی یزد، رئیس شورای شهر استان ، فرماندار ، امام جمعه ، شهردار و جمعی از خیرین این شهرستان در محل پارک بزرگ شهر برگزار گردید .
 
در این جشن که با حضور ۳۰۰۰ نفره مردم همراه بود مبلغ ۲۸۴ میلیون تومان به صورت نقد ، مبلغ ۲۱۶ میلیون تومان در قالب تعهد و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین این شهرستان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر به ستاد دیه استان اهدا گردید .
 
در این آیین فرماندار شهرستان اشکذر ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدوعینی که دراین آیین حضور یافته بودند از کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان یک عمل نیک یاد نموده و گفت : یکی از اعمالی که میتوان به عنوان باقیات و صالحات از ان نام برد کمک به نیازمندان و گرفتاران است که در این جشن تحت عنوان آیین گلریزان نام گرفته است .
 
سعیدرضا پارسائیان معاون دادگستری استان یزد در این آیین با اشاره به اثرات کار خیر در این و آن دنیا گفت : تنها چیزی که از انسان در آن دنیا می‌ماند و دستگیر وی خواهد شد کارهای خیر و نیکو است.
 
پارساییان در ادامه گفت : از یکی از اقدامات پر خیرو پر برکت را میتوان به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یاد کرد زیرا این محکومین تنها به دلیل جرائم غیر عمد و بزه کاری در زندانها تحمل حبس مینمایند و از نعمت خانواده دور هستند .
 
اجرای برنامه طنز توسط سلطان خنده ایران مهدی صفوی زاده ، خوانندگی توسط حمید خالویی ، اجرای برنامه توسط محسن جواهریان و مدیحه سرایی توسط خادمیاران حرم رضوی  از جمله برنامه های اجرایی در این آیین بود .

سید محمد جواد عرفانفر

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اشکذر  , فرماندار شهرستان اشکذر , سعیدرضا پارسائیان معاون دادگستری استان یزد

 
https://www.asianews.ir/u/6gx
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: در حالیکه حرکت قوه قضاییه به سمت استفاده از مجازات های جایگزین حبس است این مهم باید به فرهنگ غالب و قابل پذیرش مردم در جامعه تبدیل شود
یزد - معاون سازمان زندان‌های کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید زندن‌های استان یزد ضمن قدردانی از همکاری و برنامه‌های خوبی که تاکنون در زندان‌ها صورت گرفته به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم در مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت‌های مناسب برای اجرای طرح طبقه‌بندی زندانیان در زندان‌ها با قوت پیگیری و اقدام می‌شود
یزد - جشن گلریزان شهرستان میبد ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور خواننده مطرح کشور مجید اخشابی برگزار شد .
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید