صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۱
کد خبر: 9620
گزارشگر: 213
۳۲۰۶
۰
۰
۴
افشاگری زنان هنرپیشه درباره فساد اخلاقی گروهی از مردان سینماگر

توضیحات بهنوش بختیاری درباه تجربه «آزار جنسی و سینماگر وقیح»/زنان بازیگر «بیکار» می شدند اگر پاسخ «نه» می دادند+ویدیو

توضیحات بهنوش بختیاری درباه تجربه «آزار جنسی و سینماگر وقیح»/زنان بازیگر «بیکار» می شدند اگر پاسخ «نه» می دادند+ویدیو
بهنوش بختیاری، بازیگر زن درباره «فساد» در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی در محل کار گفت: درخواست کندگان روابط جنسی در سینما، زنان را به عدم پرداخت دستمزدشان و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند.

به گزارش آسیانیوز، بهنوش بختیاری، بازیگر جوان زن، در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، درباره فساد در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی گفت: درخواست کنندگان روابط جنسی در سینما زنان را به نپرداختن دستمزد و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند!

وی در ادامه گفت: درباره خودم نیز موضوع آزار جنسی را پیگیری قضایی کردم و اگر لازم باشد نام آزارگر خود را هم فاش می کنم.

بخشی از گفت و گو با وی را در ویدیوی زیر ببینید:

 

 


https://www.asianews.ir/u/6hn
اخبار مرتبط
شهلا ناظریان، بازیگر و صداپیشه سینما و تلویزیون و همسر حسین عرفانی، شب چهارم اردیبهشت ماه درگذشت؛ با صدای او فیلم های بسیاری با هنرپیشه های معروفی مانند اینگرید برگمن، لورن باکال، سوفیا لورن، دایان کیتون، راکوئل ولش،الیزابت تیلور و غیره در خاطرات ایرانیان ماندگار شدند.
خشایار راد، هنرپیشه طنز، که شرکت کردن بازیگران در سریال «جوکر» را دلایل اقتصادی می داند گفته است؛ این سریال صرفاً برای جوان‌هایی جذاب است که می‌خواهند به هر دلیلی بخندند و انتخاب دیگری هم ندارند؛ این در حالی است که وقتی که قابلیت های ساخت آثار طنز با وجود محدودیت ها کمرنگ شده است، سازندگان به شمایل های دیگر سعی در خنداندن مخاطب می کنند؛ حالاتی از اطوار که از المان های جدی طنز و طنزپردازی به دور است و در دراز مدت غیرماندگار و با انتقاد قشر جدی هنری مواجه می شوند.
در حالی که نام بسیاری از زنان معروف سینماگر و بازیگر در «بیانیه افشاگری باج‌گیری جنسی از زنان» در سینمای ایران آمده است، یک مقام رسمی به این موضوع واکنش نشان داده است.
ماشین تبلیغات تلویزیونی با بازی بازیگرنماها در درجه اول به پول سازی هزاران میلیاردی می اندیشد و در نهایت منجر به خیانت بازیگرنماها به تولید ایرانی خواهد شد.
محمود پاک‌نیت که مهمان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» بود درباره ضبط اولین سکانس‌های سریال «روزی روزگاری» و رفتار خسرو شکیبایی صحبت کرد.
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر جوان حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در میان بی تابی مادر و خانواده و اندوه همکارانش برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید