صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۱
کد خبر: 9621
گزارشگر: 213
۵۳۵
۰
۰
۱
مطرح کردن موضوع تغییر هیئت رئیسه

نماینده مجلس قالیباف را به «ترس» متهم کرد!

نماینده مجلس قالیباف را به «ترس» متهم کرد!
نماینده اصولگرای مجلس محمدباقر قالیباف را متهم کرد و خواستار انتخاب هیئت رئیسه جدید شد.
به گزارش آسیانیوز، یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس را به جعل «نامه میثاق با رهبری نمایندگان» متهم کرد.
 
بیژن نوباوه با انتشار توئیتی همچنین خواستار «انتخابی جدید در هیئت رئیسه» و «خونی تازه» در مجلس شد.
 
این نماینده اصولگرا نوشته است: «مجلس به کجا می‌رود! وقتی رئیس دستگاه قانونگذاری برای بازگشت حیثیت مخدوش خود متن نامه میثاق با رهبری از سوی نمایندگان را به نفع خود جعل می‌کند. ترس از کجاست؟ اعاده حیثیت و یا انتخابی جدید در هیئت رئیسه؟ مجلس را خونی تازه باید».
 
اشاره  نوباوه به بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان مجلس است که در حمایت از محمدباقر قالیباف پس از جنجال «خرید سیسمونی از ترکیه»، از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواسته بودند که طراحان و مجریان «پروژه‌های تخریب» را شناسایی و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.
 
در این بیانیه از قول آیت‌الله علی خامنه‌ای، مجلس یازدهم «انقلابی» توصیف شده و گفته شده بود که «مسئولیت امیدآفرینی» از جانب رهبر جمهوری اسلامی «بر دوش مجلس» نهاده شده است.
 
این نامه همچنین مدعی «هجمه و تخریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی» علیه مجلس یازدهم شده بود و گفته بود «بار دیگر رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی حمایت کردند»./
 
https://www.asianews.ir/u/6ho
اخبار مرتبط
در حالی که نماینده پیشین مجلس تایید کرد که مدارک و مستنداتی، نشان از خرید خانه توسط خانواده قالیباف در ترکیه دارد، مشاور رییس مجلس گفت که رییس مجلس از وی به دلیل انتشار مطلب کذب شکایت خواهد کرد.
در حالی که انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی به سفر خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی که گفته می‌شود برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند، ادامه دار است، واکنش مسوولان متفاوت بود.
همچنانکه سکوت محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سفر دخترش به ترکیه ادامه دارد، بر اساس یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات جدیدی در این باره متتشر شده است.
برخی کانال‌های خبری در شبکه های اجتماعی خبری را مبنی بر استعفای محمدباقر قالیباف منتشر کردند.
الیاس قالیباف نوشت سفر خواهرم به ترکیه سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می‌شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد.
با وجود کارزار انتقادات گسترده به احداث پتروشیمی در میانکاله، شماری از مسوولان به دفاع از این طرح پرداخته‌اند؛ همزمان گزارش شده مالک پروژه ابربدهکار بانکی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید