صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۱
کد خبر: 9627
گزارشگر: 2
۷۵۰
۰
۰
۴
کارگزاری‌های مطرح در بازار فارکس

بروکر آمارکتس را بهتر بشناسیم | آیا آمارکتس برای ثبت نام مناسب است؟

بروکر آمارکتس را بهتر بشناسیم | آیا آمارکتس برای ثبت نام مناسب است؟
طی سالیان گذشته بروکر‌های معتبر زیادی بازار ایران را ترک کردند. این امر به خاطر تحریم‌های بین‌المللی و وجود محدودیت در نقل و انتقالات مالی اتفاق افتاده است. با این حال هنوز بروکر‌های شناخته شده‌ای در مارکت ایران فعالیت می‌کند. بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری‌های مطرح در بازار فارکس است، که همچنان مشتریان ایرانی را قبول می‌کند.

بازار فارکس به خودی خود دارای ریسک و استرس می‌باشد، لذا همکاری با یک بروکری که بتواند خیال معامله گران را از بابت همکاری صادقانه، و ارائه خدمات با کیفیت راحت کند، می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد.
بروکر آمارکتس با پشتیبانی فارسی، وجود روش‌های واریز و برداشت متنوع مناسب ایرانیان، نماد‌های معاملاتی مختلف و حساب‌های معاملاتی گوناگون، می‌تواند گزینه خوبی برای شروع فعالیت شما در فارکس باشد.
در این مطلب به طور خلاصه به بررسی برخی از ویژگی‌های بروکر آمارکتس خواهیم پرداخت. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم که بروکرآمارکتس می‌تواند نیازهای معاملاتی تریدرهای ایرانی را برطرف کند یا خیر.

 

معرفی بروکر آمارکتس

 

بروکر آمارکتس فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. دفتر مرکزی این کارگزاری در جزیره سنت وینسنت قرار دارد. همچنین این بروکر در نقاط مختلف جهان نمایندگی دارد. برخی از نمایندگی‌های این بروکر در کشورهایی مانند روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و غیره واقع شده است.
یکی از دلایلی که بروکر آمارکتس را در میان معامله‌گران محبوب کرده، طرح‌های تشویقی و بونوس‌های معاملاتی گوناگونی است، که هر از چند گاهی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.
شما در این بروکر آمارکتس امکان معامله بیش از ۵۰ نماد معاملاتی مختلف فارکس را دارید. در کل بیش از ۲۰۰ نماد معاملاتی در بروکر آمارکتس قابل معامله است. همچنین شما امکان معامله بیش از ۱۲ ارز دیجیتال گوناگون را در این بروکر دارید.

در بروکر آمارکتس امکان افتتاح ۳ نوع حساب معاملاتی گوناگون وجود دارد. این حسابها عبارتند از:

. حساب فیکس
حساب استاندارد
حساب ECN

هر کدام از حساب‌ها دارای جزئیات و شرایط متفاوتی هستند. برای مشاهده جزئیات حسابها مانند میزان اسپرد، کمیسون و غیره، و همچنین بونوس‌های معاملاتی این بروکر، می‌توانید صفحه آمارکتس را مطالعه کنید.

 

ویژگی های بروکر آمارکتس

نقل و انتقالات مالی

یکی از موارد اصلی که باید قبل از انتخاب بروکر فارکس آن را بررسی کنید، رگولاتوری آن است. رگوله یا رگولاتوری، به مجوز‌ها و قوانینی گفته می‌شود که از طرف سازمان‌های نظارتی مختلف، به بروکر فارکس ابلاغ می‌شود، و توسط آنها تنظیم می‌شود.
این نظارت‌ها مانع از هرگونه کلاهبرداری و تقلب بروکر فارکس می‌شود. هم چنین در صورت تخلف از سوی کارگزار فارکس، آن‌ها را ملزم به پرداخت خسارت به مشتریان خود می‌کنند. متاسفانه به دلیل تحریم ها، ایرانیان نمیتوانند از خدمات رگولاتوری های معتبر بین المللی استفاده کنند. با این حال بروکر آمارکتس فعالیت خود را در شعبه‌های مختلفی تحت نظارت و رگوله FSA انجام می‌دهد.
بروکر آمارکتس راه‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، تا به وسیله آن بتوانند حساب معاملاتی خود را شارژ کنند. این روش ها باید بتواند در سریعترین زمان ممکن، نیاز مشتریان را تامین کنید. بروکر آمارکتس روش های زیر را برای واریز و برداشت وجه در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

. ریالی مستقیم
تاپ چنج
وبمانی
پرفکت مانی
رمزارزها

هر بروکر ممکن است روش های مختلفی برای واریز و برداشت وجه ارائه دهد. برای بررسی دیگر بروکرهای فارکس مناسب ایرانیان، صفحه بهترین بروکر را مشاهده کنید.

 

امکان کپی تریدینگ در بروکر آمارکتس

فارکس یکی از قابلیت‌های جذاب بازار فارکس، امکان استفاده از کپی تریدینگ است. قطعاً همه افراد توانایی و تجربه معامله کردن در فارکس را ندارند. همچنین بسیاری از افراد با اینکه آموزش‌های لازم در زمینه فارکس را فرا گرفتند، باز نمی‌توانند در آن به سود برسند. کپی تریدینگ امکانی را فراهم می‌کند تا شما بتوانید از تجربه و توانایی معامله‌گران حرفه‌ای استفاده کنید.
در کپی تریدینگ شما سرمایه خود را در اختیار یک معامله‌گر فارکس حرفه‌ای قرار خواهید داد. این امر به معامله‌گر امکان می‌دهد تا با سرمایه شما خرید و فروش کند، و در صورتی که به سود رسید، درصدی از آن را به عنوان کمیسیون برداشت خواهد کرد.
شما در بروکر آمارکتس می‌توانید سابقه معاملاتی تریدرهای دیگر را مشاهده کرده، و یکی را برای همکاری انتخاب کنید. پس از اینکه شخص مورد نظر خود را پیدا کردید، یک حساب کپی تریدینگ ایجاد کرده، و سرمایه خود را در آن قرار خواهید داد. از آن پس معامله‌گر می‌تواند با سرمایه شما شروع به معامله کند، و در صورتی که سود کرد، آن را با شما تقسیم خواهد کرد.
توجه داشته باشید که این امکان علاوه بر جذابیت‌هایی که دارد، ممکن است برای برخی اشخاص دارای ریسک باشد. بسیار ضروری است که قبل از این که سرمایه خود را در اختیار کسی قرار دهید، نسبت به توانایی و تجربه آن مطمئن شوید.

کارگزار فارکس

با این حال اگر تمایل دارید که خود معاملاتتان را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از صفحه آموزش رایگان فارکس دیدن کنید.

 

آیا در بروکر آمارکتس ثبت نام کنیم؟

 

قطعا نمی‌توان هیچ بروکری را بدون مشکل و نقص دانست، اما با این حال، آمارکتس می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی معامله‌گران ایرانی باشد.
متاسفانه در حال حاضر ایرانیان نمی‌توانند در کارگزاری‌های مطرح جهان ثبت نام کنند، از این رو بسیاری از کارگزاری‌های نامعتبر، از این فرصت استفاده می‌کنند تا سواستفاده کنند. لذا بسیار ضروری است که کارگزاری که انتخاب می‌کنید، از اعتبار خوبی برخوردار باشد.
با این که رگوله آمارکتس از اعتبار زیادی برخوردار نیست، با این حال گزارش جدی درمورد تخلف و یا کلاهبرداری از آن وجود ندارد. شما می‌توانید این بروکر را به عنوان کارگزار فارکس خود انتخاب کنید.


نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/6hu
اخبار مرتبط
از بین بازارهای مالی شما کدامیک را انتخاب می کنید: بازار فارکس یا رمزارز؟ در ادامه تلاش می کنیم تا فاکتورهای مهمی که در این انتخاب به شما کمک می کنند را بررسی کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید