صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۰
کد خبر: 9630
گزارشگر: 306
۴۵۴
۰
۰
۱

گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم

گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم
یزد - ​مدیرکل آموزش و پرورش،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از معلمان و پرسنل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم با سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای فرهنگی دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند
آسیانیوز / یزد ؛ محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان در گلزار شهدای خلدبرین یزد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام به ویژه شهدای فرهنگی استان گفت: شهدا زندگانی حی و ناظر هستند که با نثار خون خود امنیت، کرامت و هدایت را برای ما به ارمغان آوردند.
رحیمی‌نژاد افزود: امروز به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و معلمان در این مکان حضور پیدا کردیم تا بازخوانی و ارزیابی کنیم آنچه را گذشته است و  تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه ها و سیره خودمان داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آمده ایم تا از شهدا بخواهیم ما را دریابند و دست یاری دراز کنیم تا یاریمان کنند تا در مسیر و خط شهدا قدم برداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت: شهدا نه تنها زنده اند، بلکه زنده بودن هم به برکت شهداست و چراغی که با هدایت روشن شود،خاموش شدنی نیست.

سید محمد جواد عرفانفر

گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم , محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان 

https://www.asianews.ir/u/6hx
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل آموزش و پرورش گفت : ما اگر می‌خواهیم در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت ماندگار شویم باید مفهوم «تربیت» را از «ایجاد مهارت» جدا کنیم. ما اعتقاد داریم که این نگاه را اگر تغییر بدهیم می‌توانیم مقاومت و پایدار باشیم و در جامعه فرهنگی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید