صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۸
کد خبر: 9632
گزارشگر: 306
۴۴۹
۰
۰
۱

آیین افتتاح مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری اشکذر

آیین افتتاح مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری اشکذر
یزد - آیین افتتاح و بهره برداری از مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری در شهرستان اشکذر باحضور معاون اجرایی رئیس جمهور،استاندار ،مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این آیین ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت:مدرسه بستر سازی برای تعلیم و تربیت و تهذیب نفس دانش آموزان است. 
وی افزود:  علامه شهید استاد مطهری فیلسوفی گرانقدر، عالمی وارسته و معمار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
سید صولت مرتضوی بیان داشت: توفیق نصیبم شد تا مصادف با ایام فرخنده عید سعید فطر خدمت مردم عزیز،نجیب، سرافراز و کوشای استان یزد برسم  و از نزدیک با خیرین بزرگوار دیدار داشته باشم و از اقدمات خیرخواهانه ای که از سوی این عزیزان در این شهرستان در قالب ساخت بیمارستان حضرت زینب کبری(س) و آموزشگاه خیری شهید غفوری صورت گرفته بازدید داشته باشم. 
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خانواده شهید غفوری  خانواده ای است که در دوران دفاع مقدس با دادن جان جهاد کرده اند و جگر گوشه شان را برای دفاع از این مرز و بوم عازم جبهه های نبرد نمودند تا چشم طمع جهانخواران را از این مملکت باز بدارند و پس از آن به جای مطالبه گری به عنوان خانواده شهید، آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به فرهنگ این مرز و بوم تقدیم کردند.
معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در ادامه استاندار یزد را از استانداران موفق ،متدین ،با برنامه، مدیر و مدبر در سطح کشور برشمرد و گفت: در این مدت زمانی که دکتر فاطمی سکاندار مدیریت ارشد استان شد، سند تحول را در 12 محور تدوین کرد و امور جاری استان و پروژه های عمرانی را به درستی مدیریت می کند.
وی در ادامه از نمایندگان موثر و سختکوش استان به عنوان نمایندگان شاخص در سطح کمیسیون های مجلس به عنوان رئیس و نائب رئیس تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است این آموزشگاه 12 کلاسه در مساحت  سه هزار و هشتصد متر مربع و زیر بنای هزار و نهصد متر مربع به عنوان دبیرستان دوره اول پسرانه با مشارکت خانواده خیری شهید غفوری در سال 90 آغاز و با تخصیص اعتبار 80 میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در سال 98 تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

سید محمد جواد عرفانفر

آیین افتتاح مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری اشکذر  , سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور

https://www.asianews.ir/u/6hz
اخبار مرتبط
یزد - همایش تجلیل و پاسداشت از مقام معلم برگزار شد
یزد - ​مدیرکل آموزش و پرورش،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از معلمان و پرسنل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم با سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای فرهنگی دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند
یزد - مدیرکل آموزش و پرورش گفت : ما اگر می‌خواهیم در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت ماندگار شویم باید مفهوم «تربیت» را از «ایجاد مهارت» جدا کنیم. ما اعتقاد داریم که این نگاه را اگر تغییر بدهیم می‌توانیم مقاومت و پایدار باشیم و در جامعه فرهنگی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید