صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۲
کد خبر: 9649
گزارشگر: 213
۶۴۸
۰
۰
۲
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد

حمله به شهردار با سلاح سرد

حمله به شهردار با سلاح سرد
سخنگوی شهرداری تهران از مجروح شدن یکی از شهرداران منطقه ۱۹ تهران با ضربات چاقو و قمه از ناحیه سر خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی شهرداری تهران از مجروح شدن یکی از شهرداران منطقه ۱۹ تهران در جریان «ماموریت مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز» خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی روز جمعه، ۱۶ اردیبهشت، در توییتی نوشت که جواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹، در جریان این ماموریت با ضربات چاقو و قمه از ناحیه سر «به‌شدت مجروح» شده است.

 محمدخانی در توییت دیگری از بازداشت عوامل این حمله در محله «خلازیر» خبر داده و حال عمومی هاشمی را خوب توصیف کرده و گفته است که او ۲۵ بخیه خورده است.

سایت‌های خبری پیشتر در روز ۲۴ فروردین نیز از تیراندازی با سلاح جنگی به سوی وی خبر داده و اعلام کرده بودند که این حمله ناکام مانده است.
دلیل حملات اخیر به شهردار منطقه ۱۹ «تشدید برخورد با عوامل ساخت‌ و‌ سازهای غیر مجاز» عنوان شده است. مقابله با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز از جمله مواردی است که جزو اولویت کاری شهرداران به‌شمار می‌رود.

با این حال در سال‌های گذشته موارد متعددی از ساخت‌ و ساز غیرمجاز از سوی مقامات دولتی و حکومتی، خانواده‌های آن‌ها و افراد مشهور رسانه‌ای شده و در مواردی منجر به تخریب این سازه‌ها با حکم دادگاه شده است. از آن جمله می‌توان به تخریب هزار متر بنای غیر مجاز دختر یکی از وزرای سابق در لواسان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد./

https://www.asianews.ir/u/6if
اخبار مرتبط
محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران، در واکنش به انتشار بنری از سردر یک پارک در منطقه ۱۴ شهرداری تهران مربوط به ممنوعیت ورود مردان به پارک، برنامه حصارکشی جنسیتی در صدها پارک پایتخت ایران را تأیید کرد؛ این در حالی است که جدا کردن زنان و شوهران و نیز نیمی از جامعه از نیمی دیگر؛ به زعم کارشناسان اقدام نامتعارفی است که از تبعات آن محرومیت و نگرانی در جامعه است.
دومین روحانی که در صحن حرم رضوی چاقو خورده بود، امروز درگذشت؛ این در حالی است که سخنگوی طالبان گفت این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.
به دنبال حمله به سه طلبه در صحن حرم رضوی، مقام‌های رسمی کشور گروه‌های «تکفیری» را عامل این حمله معرفی کردند و اظهارات محمدباقر قالیباف نیز حاکی از آن است که ضارب ملیت افغان دارد؛ همچنین هویت این ضارب را یک خبرگزاری، فردی ۲۱ ساله به نام «عبداللطیف مرادی» اعلام کرده است.
روابط عمومی آستان «قدس رضوی» خبر داد که به دو روحانی در صحن «پیامبر اعظم» حرم رضوی حمله شده است؛ و براساس آخرین خبرها حال یکی از مضروبین حادثه وخیم گزارش شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید