صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۳
کد خبر: 9655
گزارشگر: 213
۲۷۱۱۸
۲
۱
۳
در گفت و گو با هما سرشار مطرح شد

اظهارات جنجالی گوگوش درباره یک روزنامه و گیتی پاشایی

اظهارات جنجالی گوگوش درباره یک روزنامه و گیتی پاشایی
گوگوش؛ خواننده پاپ ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه زندگی و تجربیات کمتر گفته شده خود اشاره کرد.

به گزارش آسیانیوز، گوگوش خواننده پاپ ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه کمتر پرداخته شده زندگی خود اشاره کرد.

به نقل از مدارا گوگوش در تازه ترین گفت وگوی خود با «هما سرشار»خبرنگار باسابقه با اشاره و مرور زندگی اش در ایرانِ پس از انقلاب گفت: من با روزنامه سلام، روزنامه خوان شدم.

فائقه آتشین مشهور به گوگوش تاکید کرد: من با روزنامه سلام، روزنامه خوان شدم و تقریبا تمام روزنامه هایی که آن دوره به صورت فله ای توقیف می‌شد را می خریدم و دنبال می کردم و نویسنده‌های آنها را می‌شناسم‌. او همچنین اضافه کرد که «سیاسی» نیست چون از سیاست چیزی سر در نمی آورد.

گفتی است روزنامه سلام در ۲۰ بهمن ۱۳۶۹ با انتشار اولین پیش‌شماره آغاز به کار کرد تا اینکه در ۱۵ تیر ۱۳۷۸ برای ۵ سال توقیف شد. مدیر مسئول آن سید محمد موسوی خوئینی‌ بود وبرخی از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله عباس عبدی، رجبعلی مزروعی، ابراهیم اصغرزاده و...در آن قلم می‌زدند.
به نقل از اقتصادنیوز، این روزنامه در ۱۵ تیر ۱۳۷۸ به جرم چاپ نامه سعید امامی درباره قانون مطبوعات، توسط دادگاه ویژه روحانیت توقیف شد. پس از اعلام خبر توقیف این روزنامه حامی سیدمحمد خاتمی، موجی از اعتراضات دانشجویی سراسر کشور را فرا گرفت. در تهران این اعتراضات با حمله گروه‌های فشار وبرخی نیروهای انتظامی به خشونت کشیده شد./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/6il
اخبار مرتبط
مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود و معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند.
بریتنی اسپیرز، خواننده ۴۱ ساله آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری ۲۶ ساله در تعطیلات به سر می‎‌برند، می‌گوید قصد دارد مادر شود؛ این زوج که ۱۴ سال تفاوت سن دارند، به نظر می رسد روابط عاشقانه ای را به رخ می کشند.
آرش فرزین، فرزند زنده یاد فرزین، خواننده پرسپولیسی، سخنانی جنجالی درباره علی پروین و ماجرای ازدواجش با دختر علی پروین را در یک مصاحبه بیان کرد.
قاسم افشار خواننده مطرح پاپ در یک مصاحبه به اظهارات اخیر نماینده مجلس درباره ممنوعیت موسیقی واکنش نشان داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
جانباز جنگ
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
0

مگر میشود صالحان و پاکان را حذف کنید و معیشت ندهید و از جامعه برانید و کشور را اداره کنید : امکان ندارد ؛ غیر ممکن است . بخود بیایید و قدر شناس باشید و معیشت جانبازان عزیز زیر ۲۵% را مانند ۲۵% قرار دهید .تا مومن شوید و رستگار شوید تا خدا گوشه ای اندک از بهشت نشانتان بدهد .شاید ؟! ایران تنها کشور در جهان است که مجلس آن با معیشت جانبازان وطنش مخالفت است .و می جنگد مگر اینکه نفس نکشند. و جانباز زیر ۲۵% گفتند که حقوق ندهند و فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کنند . جلوی حقوق گرفتن ما را نگیرند ؟! که ماهیانه ۲۰ ملیون تومان خرج هزینه زندگی ما را بدهند که از فقر نمیریم . آقای نماینده مجلس : از جیب تو که نمی دهند . از پول نفت می دهند که حق ما است که جنگیدیم و از دست صدام کافر آزاد کردیم ‌.و تو را هم به میز مجلس چسباندیم . دست از مخالفت با معیشت ما بردارید که خفه مان کردید ؟!

ناشناس
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
0

اصلن جذاب نبود. راست می گویید در مورد شادی پهلوی از گوگوش بپرسید؟ شادی کیه؟ تمام حرفها ی شادی توی اینستا و فیس بوک پره. بپرسید اگر شادی دختر گوگوش نیست چرا تکذیب نمی کند؟ پشت پرده ی ماجرا چیه؟ چه کسی راست می گوید؟ شادی؟!


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید