صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۶
کد خبر: 9657
گزارشگر: 213
۲۴۵۷
۰
۰
۴
واکنش پسر گیتی پاشایی به گفته های خواننده معروف ایرانی

اعتراض پولاد کیمیایی به گفته های گوگوش!/در صندوق دلم باز شده است!

اعتراض پولاد کیمیایی به گفته های گوگوش!/در صندوق دلم باز شده است!
پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مصاحبه گوگوش با هما سرشار واکنش داد و چنین نوشت:وقت آن است که صندوق دلم را باز کنم.
به گزارش آسیانیوز، پولاد کیمیایی در واکنش به آن‌چه در مورد پدرش، مسعود کیمیایی در مصاحبه گوگوش با هما سرشار گفته شد، می‌گوید امروز، شنبه ۱۷ اردیبهشت سالگرد فوت مادرش، گیتی پاشایی تهرانی است و از سر خاکش پیامی خواهد فرستاد و خیلی از ناگفته‌ها را خواهد گفت.

 پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مصاحبه شب گذشته گوگوش با هما سرشار واکنش داد و چنین نوشت:

(عکس دوستی مادرم با گوگوش ) مثالی هست که می‌گوید مجرم به صحنه جرم برمی‌گردد. فردا سالگرد فوت مادرم (گیتی پاشایی تهرانی) است. از سر خاکش پیامی خواهم فرستاد. وقت آن رسید تا در صندوق دل باز شود و خیلی ناگفته‌ها گفته شود. می‌گویند دست به مهره بازی است!/اقتصادنیوز

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/6in
اخبار مرتبط
گوگوش؛ خواننده پاپ ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه زندگی و تجربیات کمتر گفته شده خود اشاره کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید