صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۳
کد خبر: 9682
گزارشگر: 213
۶۶۴
۰
۰
۰
بهنوش بختیاری توضیح داد

صدا و سیما حرف های مرا تکه پاره کرد/مگر بدجنسم که از گوشت خوردن مردم ناراحت شوم؟

صدا و سیما حرف های مرا تکه پاره کرد/مگر بدجنسم که از گوشت خوردن مردم ناراحت شوم؟
بهنوش بختیاری در پاسخ به این سوال که «ویدئوی‌تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم! حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.» چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟

به گزارش آسیانیوز، بهنوش بختیاری می‌پرسد مگر دیوانه است که از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شود و آن‌چه گفته در مورد تاکیدش بر خوردن سبزیجات بوده است و نه نخوردن گوشت. او می‌افزاید صداوسیما بود که آن ۱۵ ثانیه از مصاحبه او را وایرال کرد تا برنامه خودش دیده شود.

بهنوش بختیاری در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، در مورد آن‌چه اسفند ۱۳۹۷ در برنامه‌ای تلویزیونی در مورد گرانی گوشت گفته بود، توضیح داد.

او در جواب این که «ویدئوی‌تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم، حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.» چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟! من سه سال در برنامه عمو پورنگ، نقش خانم چمنی را داشتم و راجع به سبزیجات حرف می‌زدم. روی صحبتم با بچه‌های سه تا هفت سال بود و در طول این سه سال، فقط می‌گفتم بچه‌ها سعی کنید در غذایتان سبزیجات بگنجانید و مادرها، به بچه‌هایتان فست‌فوت ندهید.

خبرآنلاین نوشت آن برنامه برای شبکه دو بود و من به نمایندگی از برنامه «محله گل‌وبلبل» و به اسم خانم چمنی به تلویزیون دعوت شده بودم. من به آن برنامه رفتم و صحبت از سبزیجات شد. من گفتم سبزیجات خیلی خوب است و در طول سه سال گذشته در مورد همین موضوع صحبت کرده‌ام و باور کنید سبزیجات بیشتر به آدم می‌چسبد و حواسم هم نبود گوشت گران شده است. منظورم کاملا این بود که سبزیجات بهتر است، همین.»

او ادامه داد: «سروته این ۱۵ ثانیه را زدند و من این را از چشم صداوسیما می‌بینم که یک جمله قنبله بد گذاشتند جلوی چشم مردم و این اتفاق آن‌قدر زود افتاد که من از خودم پرسیدم چه کسی جز عوامل آن برنامه، می‌تواند چنین کاری کرده باشد. چون این‌ها حاضرند برای وایرال شدن برنامه‌شان، آدم‌ها را سلاخی کنند.»

بختیاری در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: «من خدا را شاهد می‌گیرم و به جان مادرم، قصدم فقط این بود که بگویم سبزیجات به مراتب ارزش غذایی بیشتری نسبت به گوشت دارد. من از غصه مردم ناراحت می‌شوم و مگر می‌شود ببینم مردم ناراحتند و من حال کنم!»/

https://www.asianews.ir/u/6jc
اخبار مرتبط
بهنوش بختیاری، بازیگر زن درباره «فساد» در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی در محل کار گفت: درخواست کندگان روابط جنسی در سینما، زنان را به عدم پرداخت دستمزدشان و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند.
افزایش قیمت کالاهای اساسی با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی و زمزمه‌های حذف ارز ترجیحی، سرعت بیشتری گرفت و حالا نوبت چای شده است.
یک روزنامه خطاب به مدیران دولتی نوشت: این فاصله طبقاتی برای مردم قابل تحمل نیست حقوق‌های خود را با مردم تقسیم و مثل مردم زندگی کنید.
در حالی که دولت می خواهد با درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده، گرانی‌ها را کنترل کند، دستور کاهش قیمت هشت هزار و ۵۰۰ کالا در ایران از سوی سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان صادر شده است.
یک عضو اتاق بازرگانی امروز گفت: نه تنها فقر مطلق از بین نمی‌رود بلکه بسیار بیشتر خواهد شد.
در حالی که یکی از مهم‌ترین آثار منفی حجم نقدینگی در اقتصاد، افزایش نرخ تورم است، یک مقام اقتصادی کشور هم هشدار داد که به دلایل بسیاری اقتصاد ایران در «خطرناک‌ترین نقطه تاریخی تورم ۴ دهه اخیر» قرار گرفته است.
رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل باید بین ۱۰ میلیون تا ۱۱ میلیون تومان باشد تا بتوانند زندگیشان با شرایط فعلی اقتصادی و تورم تامین کنند.
بهنوش بختیاری با پست یک عکس به گونه ای از ماجرای جدایی اش سخن گفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید