صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 9684
گزارشگر: 360
۴۹۵۳
۰
۰
۱
کیف پول سیف‌پَل احراز هویت را اجباری می کند

هشدار به کاربران ایرانی: دارایی خود را از کیف پول سیف‌پَل خارج کنید

هشدار به کاربران ایرانی: دارایی خود را از کیف پول سیف‌پَل خارج کنید
سرویس رمز ارز آسیا نیوز: پس از تحریم های وضع شده صرافی بایننس علیه کاربران ایرانی بسیاری از کاربرانی ایرانی از کیف پول سیف پل برای استفاده از امکانات این صرافی استفاده می‌کردند چرا که کاربران با وصل کردن کیف پول سیف پل به صرافی بایننس به نوعی محدودیت های بایننس را دور می زدند و از این طریق معاملات خود را انجام می دادند،اما ..

طبق خبری که سایت کیف‌پول Safepal منتشر کرده است، استفاده از بایننس توسط سیف‌پل به احراز هویت نیاز دارد و از آنجا که ایرانیان در لیست تحریم بایننس هستند و نمی‌توانند احراز هویت کنند، احتمال بلوکه‌شدن دارایی شما در این کیف‌پول زیاد است. کیف‌پول سیف‌پل از سه روز آینده احراز هویت را برای کاربرانی که از اپلیکیشن غیرمتمرکز سیف‌پل برای اتصال به صرافی بایننس استفاده می‌کنند، اجباری می‌کند. بنابراین تا سه روز آینده فرصت دارید که سرمایه خودتان را به صرافی یا کیف‌پول‌های دیگر انتقال دهید. البته در سایت سیف‌پل بیان شده که این محدودیت فقط برای افرادی است که از اپ غیرمتمرکز سیف‌پل برای ارتباط با بایننس استفاده می‌کنند و کیف‌پول سیف‌پل نیاز به احراز هویت ندارد.

 

 

بیشتر بخوانید 

آموزش صرافی غیر متمرکز یونی سواپ

 

https://www.asianews.ir/u/6jd
اخبار مرتبط
یادداشت‌های آموزشی سرویس زمزارز آسیا نیوز: در یادداشت قبل به معرفی و آموزش کار با بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال(یونی سواپ) پرداختیم در این یادداشت برای آن دسته از کاربران که ترجیح می‌دهند در یک صرافی متمرکز به معامله گری بپردازند به معرفی و آموزش صرافی کوکوین می پردازیم که پس از ایجاد محدودیت صرافی محبوب بایننس برای ایرانیان می تواند جایگزین مناسبی برای این صرافی باشد.
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز:فرانسیس هاوگن که پیش از این علیه فیسبوک افشاگرایی‌های روشنگرانه‌ای کرده بود، اکنون تمرکز خود را به متاورس این شرکت معطوف کرده است. او نگران این است که آیا متا حریم خصوصی و اطلاعات بسیار حساس کاربران را مدیریت خواهد کرد؟
در دو یادداشت پیشین به تاریخچه ،چیستی مفهمومی، شیوه کار متاورس و نهایتا متاورس و رمزارزها پرداختیم در این یادداشت به چند پرسش تکمیلی خواهیم پرداخت.
در یادداشت نخست درباره متاورس به تاریخچه، مفهوم و چیستی آن پرداختیم در این یادداشت موضوعات و پرسش‌های زیر خواهیم پرداخت: متاورس چگونه کار می‌کند و چه انواعی دارد؟ آیا رمزارزها کلید متاورس هستند؟
یادداشت اختصاصی سرویس رمزارز آسیا نیوز: این روزها، بسیاری در مورد "متاورس" به عنوان تحول بزرگ بعدی که زندگی آنلاین ما و چه بسا کل زندگی ما را تغییر می‌دهد صحبت‌ می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید