صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۳
کد خبر: 9698
گزارشگر: 213
۲۲۰۸
۰
۰
۴
پزشک قانونی احتمال حمله به شهردار را رد کرد

چرا شهردار منطقه ۱۹ «خودزنی» کرده است؟!

چرا شهردار منطقه ۱۹ «خودزنی» کرده است؟!
چند روز پس از آنکه مقام‌های شهرداری تهران با انتشاری تصاویری اعلام کردند شهردار یکی از ناحیه‌های منطقه ۱۹ تهران در مقابله با تخلفات هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد، پزشکی قانونی جراحت او را سطحی و خودزنی دانست.

به گزارش آسیانیوز، چند روز پس از آنکه مقام‌های شهرداری تهران با انتشاری تصاویری اعلام کردند شهردار یکی از ناحیه‌های منطقه ۱۹ تهران در مقابله با تخلفات هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد، پزشکی قانونی جراحت او را سطحی و احتمالا خودزنی دانست.

چند روز پیش عکسی از جواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران، با سر و صورت خونین منتشر شد و مقام‌های شهرداری گفتند که وی در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به شدت مجروح شده است.

اما علیرضا کدخدایی، رییس مرکز پزشکی قانونی منطقه غرب تهران، در نامه‌ای که روزنامه شرق تصویر آن را منتشر کرده چنین ادعایی را رد کرده است.

به نوشته این مقام پزشکی قانونی، در ناحیه طاق سر «دو جراحت سطحی بخیه شده» دیده می‌شد که به دلیل «شکل و الگوی آنها» و همچنین نبود آثار ضرب و جرح در سایر قسمت‌های بدن او «احتمال حدوث در شرایط غیرمنازعه، مانند خودزنی، قویا مطرح است».

چند روز پیش به دنبال انتشار آن عکس خونین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، نوشته بود جواد هاشمی «در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است» و «چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود».

سایت‌های خبری پیشتر در روز ۲۴ فروردین نیز از تیراندازی با سلاح جنگی به سوی وی خبر داده و اعلام کرده بودند که این حمله ناکام مانده است.
دلیل حملات اخیر به شهردار منطقه ۱۹ «تشدید برخورد با عوامل ساخت‌ و‌ سازهای غیر مجاز» عنوان شده است. مقابله با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز از جمله مواردی است که جزو اولویت کاری شهرداران به‌شمار می‌رود.

با این حال در سال‌های گذشته موارد متعددی از ساخت‌ و ساز غیرمجاز از سوی مقامات دولتی و حکومتی، خانواده‌های آن‌ها و افراد مشهور رسانه‌ای شده و در مواردی منجر به تخریب این سازه‌ها با حکم دادگاه شده است. از آن جمله می‌توان به تخریب هزار متر بنای غیر مجاز دختر یکی از وزرای سابق در لواسان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد./

https://www.asianews.ir/u/6js
اخبار مرتبط
سخنگوی شهرداری تهران از مجروح شدن یکی از شهرداران منطقه ۱۹ تهران با ضربات چاقو و قمه از ناحیه سر خبر داد.
یزد - شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه سیل شدید یزد منجر به مسدودی برخی خیابانهای یزد شد،‌ به ارائه توضیحاتی در ارتباط با زمان بازگشایی این معابر پرداخت
یزد - کلاس های آموزشی کودکان اوتیسمی در پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید