صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۵
کد خبر: 9741
گزارشگر: 213
۵۸۶
۰
۰
۲
ستاد تنظیم بازار اعلام کرد

واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار

واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار
ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از امشب قابل برداشت است.

به گزارش آسیانیوز، یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از امشب قابل برداشت است. این خبری است که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است.

دو روز بعد از واریز یارانه جدید،‌ ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که «مبلغ کمک معیشتی واریزی برای ماه‌ اول از ساعات پایانی امشب قابل برداشت است.»

این در حالی است که برخی از خانوارها دو مرحله یارانه نقدی دریافت کرده‌اند. اما بر اساس این اطلاعیه، تنها یک مرحله از یارانه جدید قابل برداشت است. یعنی نفری ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان.

بر این اساس یک خانوار چهار نفره که در دهک اول تا سوم درآمدی قرار دارد،‌امشب می‌تواند یارانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را برداشت کند. مبلغ این یارانه برای خانواده‌هایی که در دهک درآمدی چهار تا ۹ قرار دارند، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.البته از مبلغ اعلام شده،‌ قسط وام کرونا کسر شده است.

 خانوارهایی که یارانه مرحله اول به حساب آنها واریز شده است در ساعات پایانی امشب، یعنی حوالی ساعت ۲۴ قابل برداشت می‌شود.

 در حالی که یارانه جدید از امشب قابل برداشت می‌شود،‌برخی اعلام کرده‌اند که هنوز یارانه به حساب آنها واریز نشده است.

رییسی با تاکید بر این که یارانه نان جدای از این ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان است. افزود: دوستان مشغول هستند تا بخش‌های زیرساختی را آماده کنند تا نان با همین قیمت به دست مردم برسد و افزایش قیمت به فروشنده پرداخت شود./
https://www.asianews.ir/u/6ky
اخبار مرتبط
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در میان مردم است گفت: مردمی شدن یارانه‌ها اقدامی بزرگ در راستای اصلاح نظام اقتصادی کشور است
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای درباره شرایط ثبت‌نام واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارهای دارای ۳ فرزند خبر داد.
وزیر امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به‌ زودی سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها کار خود را دوباره شروع می‌کند و همه به‌هر دلیلی که یارانه نمی‌گیرند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.
رییس جمهور گفت: ما مصرف افراد از استفاده کالاهای اساسی را حساب کردیم؛ سازمان برنامه پیشنهاد داده که ما برای سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان، دهک‌های بعدی نیز هر دهک ۳۰۰هزار تومان می‌گیرند.
سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق قانون باید به سمت کالابرگ برویم، اما چون در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم نیست، ​فعلاً یارانه‌ها با واریز نقدی پرداخت می‌شود.
در حالی یارانه معیشتی اردیبهشت ماه فردا باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود که احتمال تغییرات و افزایش یارانه ها در ماه جاری وجود دارد.
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: براساس اتخاذ تصمیم جدید مقرر شد به هر نفر کالا برگ به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و به طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان داده شود.
قیمت گوشت و مرغ در چند وقت گذشته رشد زیادی داشته که علل بسیاری دارد. مهم ترین علت افزایش قیمت گوشت و مرغ به علت گرانی هزینه سردخانه مرغ و افزایش حقوق ها بوده است.
وزیر اقتصاد در توییتی زمان پرداخت یارانه نان با کد ملی را اعلام کرده و گفته طرح یارانه نان از این هفته آغاز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید