صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۱
کد خبر: 9758
گزارشگر: 213
۴۸۹
۰
۰
۱
براساس اظهاراتی از رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

وضعیت تغییر قیمت بنزین

وضعیت تغییر قیمت بنزین
فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر قیمت بنزین توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه توزیع بنزین با توجه به وضعیت فعلی توضیحاتی داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تغییرات اخیر در حوزه توزیع عادلانه یارانه‌ها، باید توجه داشت که قیمت بنزین تغییر نمی‌کند.

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، طرح آزمایشی توزیع بنزین به افراد به جای خودروها که در کیش و قشم آغاز شده نیز، هنوز در دست بررسی است و فعلا تغییری در این حوزه نخواهیم داشت.

این طرح آزمایشی باید در جلسه‌ای با حضور وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شود که هنوز زمان این جلسه مشخص نشده است./

https://www.asianews.ir/u/6le
اخبار مرتبط
این روزها اطلاعیه‌هایی که در برخی جایگاه‌های سوخت نصب شده و می‌گوید که کارت سوخت جایگاه‌داران را جمع‌آوری کرده‌اند؛ اما مدیران دولتی توضیحات متناقضی درباره این اتفاق داده‌اند و حالا این شائبه را برای مردم ایجاد کرده‌اند که دولت احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای یک طرح مخفیانه بنزینی است!
آثار جنگ روسیه و اوکراین بر بازار نفت همچنان ادامه دارد؛ به تازگی رهبران اتحادیه اروپا به جمع‌بندی رسیدند که واردات نفت از روسیه را تا پایان سال‌جاری 90 درصد کاهش دهند
در سومین ماه سال ۱۴۰۱، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد.
در حالی که واشینگتن دسترسی به توافق هسته‌ای با ایران را همچنان دور از قطعیت می‌داند، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین گفت کشورش به دلایلی دیگر نمی تواند برای نهایی کردن توافقی درباره برجام کمک‌هایی در اختیار دو طرف قرار دهد.
وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت یارانه‌ جدید خبر داد.
در حالی که دیپلمات کره جنوبی گفت مذاکرات برجام در مرحله ثمربخش نهایی قرار ندارد، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد مذاکراتی دیگر باقی نمانده است؛ همچنانکه چند روز گذشته در برخی خبرها آمده بود آمریکا خود را برای اعلام شکست مذاکرات هسته ای آماده می کند.
مرحله دیگر یارانه معیشتی هفته آینده به حساب سرپرستاران خانواده واریز می‌شود.
طرح توقف صنایع پهبادی ایران از طرف دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا به طور مشترک ارائه شد؛ این در حالی است که گفته شده این طرح بر سرنوشت مذاکرات وین تاثیر منفی خواهد داشت.
رسانه‌های اسرائیل به نقل از شماری از مقام‌ها و دیپلمات‌ها گزارش دادند که آمریکا خود را برای اعلام شکست مذاکرات هسته‌ای با ایران آماده می‌کند.
سهمیه بنزین یارانه ای اردیبهشت در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید