صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۳۲
کد خبر: 9767
گزارشگر: 213
۶۸۰
۰
۰
۳
از سوی انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری

تازه های یک ناشر در نمایشگاه کتاب برای بچه ها

تازه های یک ناشر در نمایشگاه کتاب برای بچه ها
آزمون های تحلیلی شب امتحان، مجموعه حرفه‌ای کتاب های ویتامین ۳ برای درک بهتر و عمیق‌تر کتاب درسی، از جمله کتاب های حوزه کودک و نوجوان هستند که از سوی انتشارات دکتر شاکری به نمایشگاه کتاب امسال راه یافته اند.

به گزارش آسیانیوز، جواد لگزیان، سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دو سال به تعویق افتاد، سرانجام چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده است. درهای این رویداد فرهنگی در مصلای تهران بعد از دو سال به روی ناشران و مخاطبان باز شده و تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.

خوب است از این فرصت یگانه استفاده کنیم و همراه با بچه‌ها به نمایشگاه برویم تا روز پر خاطره‌ای را با کتاب و آگاهی داشته باشیم و بچه‌ها را هم بیشتر با کتاب و نشر و فضای نمایشگاهی آشنا کنیم.

 سالن کودک و نوجوان غرفه ۷۱ و سالن آموزشی غرفه ۶۵ انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری امسال با کتابهایی جدید وارد سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شده است.

از آزمون های تحلیلی برای شب امتحان تا مجموعه حرفه‌ای کتابهای ویتامین ۳ برای درک بهتر و عمیق‌تر کتاب درسی و البته کلی کتاب هوش و سرگرمی و بازی و سودوکو همگی با مطالبی به روز برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ تهران تدارک دیده شده‌اند.

کتابهای ویژه تابستانه از دیگر محصولات انتشارات دکتر شاکری است که نکات آموزشی را بصورت دسته‌بندی شده و هدفدار برای دانش‌آموزان بیان می‌کند.

 لازم به یادآوری است که امسال به دلیل شرایط ویروس کرونا و همچنین در جهت "تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب برای همه در سراسر کشور" ، نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سامانه ketab.ir برگزار خواهد شد.

مزیتی که برای نمایشگاه مجازی کتاب عنوان شده این است که ارائه خدمات ۲۴ ساعته بوده و علاقه‌مندان در هر ساعتی از شبانه‌روز که اراده کنند می‌توانند کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند و به صورت رایگان کتاب خود را در هر منطقه شهری و روستایی تحویل بگیرند./

https://www.asianews.ir/u/6ln
اخبار مرتبط
کتاب «استامبولی» نوشته منصور ضابطیان، فردا در شهر کتاب مشهد رونمایی می شود.
یزد - "بزم چَخ ریسون " مجموعه ای است مستند از تاریخ شفاهی و مکتوب ؛ حکایتی است ازخشت بنای یزد تا حسین آباد که بدان "هند کوچک" می گفتند
یاسین قاسمی بجد، نویسنده جوان با انتقاد شدید از وضعیت ممیزی و رد مجوز سه کتابش در دولت جدید به آسیانیوز گفت: هر بار کتاب هایم را برای اخذ مجوز به وزارتخانه می فرستم با انبوهی از اصلاحات و حذفیات مواجه می شوم، حتی برای کتابی گفتند یک فصل کاملش باید حذف شود.
رضا براهنی شاعر و نویسنده صاحبنام ایرانی و از اعضای هیات موسس کانون نویسندگان ایران که در تورنتوی کانادا به‌ سر می‌برد، بامداد امروز درگذشت.
کاوه لاجوردی، مدرس و مترجم ریاضی و فلسفه که ترجمه او از یکی از آثار جان لاک به‌عنوان برگزیده مشترک کتاب سال جمهوری اسلامی اعلام شده، این جایزه را امروز رد کرد.
رضا درستکار مولف کتاب «سینمای فریدون گله» و از نویسندگان و منتقد نام آشنای سینمای ایران؛ در بازنگاری دوباره کتاب اولش، این کتاب را تا حدی که می‌توانسته کامل کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید