صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۰
کد خبر: 9772
گزارشگر: 306
۳۵۵
۰
۰
۱

خدمت رسانی بیش از 1400 نفر از جهادگران در شهرستانهای محروم استان یزد

خدمت رسانی بیش از 1400 نفر از جهادگران در شهرستانهای محروم استان یزد
یزد - بیش از 1400 نفر از جهادگران در این روزها در تمامی شهرستان های استان خدمت رسانی را دنبال می کنند و سعی کرده اند با شناسایی نقاط محروم این گام موثر را دنبال کنند

آسیانیوز / یزد ؛ شهرستان خاتم ازجمله شهرستان های محروم استان یزد است که به مدت سه روز رزمایش جهادگران فاطمی به صورت متمرکز در آن برگزار می شود و 37 گروه جهادی نیز به صورت تخصصی فعالیت های خود را دنبال می کنند.

یکی از این گروه های جهادگر با عنوان گروه جهادی منتظران ظهور است که از شهرستان تفت و روستای اسلامیه در این رزمایش حضور پیدا کردند و  دغدغه کمک به محرومان را دنبال می کردند.

علیرضا دهقانپور، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور اسلامیه شهرستان تفت گفت: تعداد 30 نفر از اعضای گروه جهادی با حضور در مناطق محروم شهرستان خاتم به فعالیت های عمرانی می پردازند.

وی افزود: این اعضای گروه جهادی که بیش از 35 نفر هستند به مدت سه روز اقدام به ساخت واحد مسکونی برای محرومان می کنند و با توجه به تخصص هایی که دارند اقدام به ساخت 5 واحد مسکونی می کنند.

دهقانپور گفت: اعضای این گروه خانواده هستند که شامل باجناق، پسرخاله، پسر عمه، پسر عمو و ... هستند که در این مدت به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی بیان کرد: هدف از این حضور لبیک به فرمان رهبری مبنی بر کمک به مردم محروم و نیازمند و حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

این فعال جهادی گفت: با توجه به محرومیت های شدیدی که در این منطقه وجود دارد امید است که گروه های جهادی بتوانند گام های هرچند کم نیز در این مسیر بردارند.

دهقانپور ادامه داد: یکی از این مناطق محروم هادی آباد است که امید است مسئولان بیشتر به آن توجه کنند زیرا فقر فرهنگی و فقر مادی در این مناطق بیداد می کند و بایستی توجه شود تا گامی حتی کوچک در مسیر فقر زدایی برداشته شود.

گفتنی اینکه : رزمایش جهادگران فاطمی  همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی در یزد آغاز به کار کرد که در این رزمایش 200 گروه جهادی فعالیت های خود را در راستای کمک به محرومان استان دنبال می کنند.

سید محمد جواد عرفاانفر

خدمت رسانی بیش از 1400 نفر از جهادگران در شهرستانهای محروم استان یزد ,علیرضا دهقانپور، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور اسلامیه شهرستان تفت

https://www.asianews.ir/u/6ls
اخبار مرتبط
یزد - گروه جهادی رسانه شهید اخلاص از مناطق محروم شهرستان خاتم دیدن کردند
یزد - جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان ​در نشست خبری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خاتم با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز با مشارکت بیش از ۱۴۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۰۰ گروه بسیجی در بخشهای مختلف استان در حال برگزاریست
یزد - رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی استان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و بسیجیان در سپاه الغدیر یزد آغاز به کار کرد
یزد - جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان از برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در این استان با مشارکت بیش از ۲۰۰ گروه جهادی خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید