صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۰
کد خبر: 9800
گزارشگر: 2
۶۷۵
۰
۰
۵
یکی از محلات استانبول

معرفی منطقه فوق العاده ماسالاک

معرفی منطقه فوق العاده ماسالاک
ماسلاک یکی از محلات استانبول است که در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد. این محله در ساحل غربی تنگه بسفر واقع شده است که این تنگه دو دریای سیاه و مرمر را به یکدیگر متصل می‌کند. ماسلاک دارای اهمیت استراتژیکی بالایی است و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری را در دل خود جای‌داده است. به همین دلیل سالانه توریست‌های بسیاری از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند.

ماسلاک در کنار جنگل تاریخی بلگراد قرار دارد. این جنگل بخش عظیمی از تاریخ سلاطین ترکیه را در دل خود جای‌داده است و بازدید از آن می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد.
منطقه ماسلاک استانبول با مناطق لونت و شیشلی که از مناطق لوکس و باشکوه ترکیه هستند تنها چند دقیقه فاصله دارد. لازم است که اشاره کنیم ماسلاک سومین منطقه گران‌قیمت ترکیه است که برج‌ها و آسمان‌خراش‌های معروف زیادی در آن وجود دارد. در واقع قرارگیری ماسلاک بر روی کمربند امن زلزله موجب تعدد ساخت برج‌ها در آن شده است.

 

بررسی کامل منطقه ماسلاک استانبول ترکیه

 

خرید آپارتمان در منطقه ماسلاک استانبول باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی خاص و منحصربه‌فردی که دارد و قرارگیری در دل جنگل‌های بلگراد و برج‌های لاکچری موجب شده که طرف‌داران بسیاری داشته باشد. این منطقه‌ ی مسکونی، توریستی و تجاری است، به همین دلیل خیلی از ایرانیانی که قصد دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را دارند این منطقه را در استانبول انتخاب می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید که منطقه ماسلاک استانبول ترکی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

 

ماسلاک با حمل‌ونقلی در دسترس و آسان

 

استانبول دارای مناطق بسیاری است و یکی از محلاتی که در این شهر دارای شبکه حمل‌ونقل عالی است محله ماسلاک است. به‌طوری‌که افراد ساکن در این منطقه به‌راحتی می‌توانند با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌تمامی نقاط استانبول دسترسی داشته باشند. وجود جاده‌های قوی و یک خط مترو در این منطقه باعث شده که توریست‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رفت‌وآمد داشته باشند و از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن بازدید نمایند.

این منطقه تنها ۲۸ کیلومتر از فرودگاه بزرگ اتاتورک فاصله دارد و با فرودگاه سوم استانبول نیز دارای 25 دقیقه فاصله است. ازاین‌رو مسافران و گردشگران دسترسی راحت و سریعی به فرودگاه خواهند داشت.

 

وجود مرتفع‌ترین برج بتنی اروپا در ماسلاک ترکیه

 

ماسلاک درگذشته دهکده‌ای کوچک و دنج بود که امروزه به منطقه‌ای تجاری، مدرن و درحال‌توسعه تبدیل شده است و آینده‌ای درخشان دارد. ازاین‌رو برای سرمایه‌گذاری در استانبول گزینه مناسبی خواهد بود. ماسلاک از پررونق‌ترین مناطق استانبول است که مراکز خرید و آسمان‌خراش‌های بسیاری در آن ساخته‌اند. به‌طوری‌که بلندترین برج بتنی اروپا که برج اسکای لند نام دارد با ارتفاع ۲۸۴ متر در این منطقه واقع شده است.

خرید خانه در استانبول

پروژه‌های مسکونی که در این منطقه در حال ساخت هستند از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار هستند و چشم‌اندازی فوق‌العاده به جنگل یا ساحل دارند. بنابراین اگر به فکر دریافت اقامت با خرید خانه در ترکیه هستید شرکت در این پروژه‌ها و خرید واحد مسکونی در این محله می‌تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی باشد.

 

مراکز خرید در ماسلاک استانبول

 

در تمامی نقاط شهر استانبول مراکز خرید متعددی راه‌اندازی شده‌اند که شامل مراکز سنتی و مدرن هستند. بخشی از این مراکز خرید در محله ماسلاک استانبول واقع شده‌اند که باتوجه‌به تازه‌تأسیس و مدرن بودن این منطقه تمامی مراکز خرید آن بسیار شیک و مجلل هستند. از معروف‌ترین این مراکز خرید می‌توان به وادی استانبول اشاره نمود. این مرکز خرید علاوه بر غرفه‌های تجاری که دارد و نمایندگی برترین برندهای دنیا در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند دارای امکانات تفریحی بی‌نظیر و رویایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران‌های بین‌المللی، کافی‌شاپ، محوطه بازی کودکان و ... اشاره کرد.

 

خرید خانه در ماسلاک استانبول

 

خرید خانه در ماسلاک و اسنیورت استانبول دارای مزایای بسیاری است. این مناطق از معتبرترین مناطق ترکیه محسوب می‌شوند به همین دلیل خیلی از افراد علاقه‌مند به خرید ملک در ماسلاک استانبول هستند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این منطقه و شرایط خاصی که دارد موجب شده که خانه‌ها و آپارتمان‌های موجود در آن نسبت به سایر مناطق دارای قیمت بالاتری باشند. این خانه‌ها معمولاً مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا هستند و فضایی زیبا و سرسبز دارند. همچنین در نزدیکی آن‌ها مراکز خرید، بیمارستان، هتل، رستوران، دانشگاه و ... واقع شده است که افراد به‌راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. به همین دلیل خرید خانه در این محله می‌تواند سرمایه‌گذاری عالی باشد.

 

سخن پایانی

 

باتوجه‌به تمامی نکات و مطالب ذکر شده ماسلاک استانبول منطقه‌ای تازه‌ تأسیس و روبه‌ رشد است که آینده‌ای درخشان دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه باشد. اگر می‌خواهید با خرید خانه و آپارتمان در ماسلاک اقامت ترکیه را به دست آوردید بهتر است که پیش از خرید با مشاوران و کارشناسان فروش هلدینگ شاین لند ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را با قیمتی مناسب برای خرید انتخاب کنید. این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه فروش املاک و مستغلات ترکیه فعالیت دارند، در نتیجه دارای اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت املاک ترکیه، قوانین خرید ملک در ترکیه، قیمت ملک در هر منطقه و ... هستند. بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید و بهترین خانه و آپارتمان را در ماسلاک استانبول تهیه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/6mk
اخبار مرتبط
شاید شما هم ازآن‌دسته افرادی باشید که استانبول را با مساجد و بناهای تاریخی و خیابان‌های سنگفرش زیبایش می‌شناسند. بدون‌شک جنبه تاریخی شهر زیبای استانبول و بناها و آثار بی‌نظیر تاریخی آن، یکی از علت‌های اصلی انتخاب تور استانبول برای سفری ماجراجویانه در قلب زیبایی‌های طبیعی این شهر مدرن توسط گردشگران داخلی و خارجی محسوب ‌می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید