صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۶
کد خبر: 9818
گزارشگر: 213
۵۸۳
۰
۰
۴
یادداشت/دکتر مهدی کریمی تفرشی

ضرورت «رقابت های جدید» با شیوه های نوین بازاریابی

ضرورت «رقابت های جدید» با شیوه های نوین بازاریابی
اتکای مدیران شرکت‌ها به روش های سنتی گذشته و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید به محض عوض شدن شرایط رقابت،‌ از شیوه های جدید بازاریابی استفاده کرد.

به گزارش آسیانیوز، همه ی کسب و کارها در شروع کار یا میانه راه، به مشکلات و چالش هایی برخورد می کنند که برای رفع آن نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارند. استفاده از خدمات مشاوره ای باعث می شود، بهره وری و موفقیت در کسب و کار شما افزایش یابد.

--------------------

بیشتر بخوانید

فرصت های پیش روی اقتصاد کشور؛ سرمایه گذاری خارجی در شرایط حساس

------------------------------------------------

دریافت خدمات مشاوره ای در شروع کار، باعث می شود، مسیر پیش رویتان، روشن و قابل پیش بینی باشد و زمانی که شما در مسیر و چالش های پیش رو قرار گرفتید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

هر کسب و کار و سیستم تجاری از بخش های مختلف و زیر گروه های بسیاری تشکیل شده است. مدیران و افراد رده اول هر کسب و کاری، اگر بخواهند به موفقیت و گسترش در کسب و کار خود دست یابند باید بتوانند در همه ی بخش های ذی ربط، افراد درست و مناسبی را استخدام کنند.

زمانی که کسب و کار خود را آغاز کرده اید و به فعالیت در آن حیطه مشغول هستید، به نقطه ای می رسید و یا با موانعی برخورد خواهید کرد که باعث می شود، سرعت شما کند شود یا به طور کامل متوقف شود. اینجاست که لزوم یک مشاور حرفه ای و صاحب نظر می تواند راه گشا و نجات دهنده باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شرایط امروز کسب و کار، بسیار خطرناک و دارای ریسک بالاست. اگر نتوانید به درستی از بازار و رقبا پیشی بگیرید، پروسه پیشرفت شما با شکست مواجه خواهد شد.

-----------

بیشتر بخوانید

چرا زنان نمی‌خواهند دیده شوند؟

-----------------------------------------------------

این در حالی است که اتکای مدیران شرکت‌ها به روش های سنتی گذشته و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید به محض عوض شدن شرایط رقابت ،‌ از شیوه های جدید بازاریابی استفاده کرد.

سرعت رشد فناوری و تکنولوژی بسیار زیاد است و اگر صاحبان کسب و کار نتوانند خود را با این سرعت تطبیق دهند، به طور حتم با شکست و پسرفت مواجه خواهند شد. وجود یک مشاور با تجربه در زمینه کسب و کار که از بیرون به کسب و کار شما و دنیای تجارت می نگرد، می تواند به شما کمک های اصولی و موثری بدهد./


آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/6mz
اخبار مرتبط
تقویت و توسعه فرصت های سرمایه گذاری خارجی در شرایط حساس اقتصادی کشور، ضرورت های مهم برون رفت از بحران اقتصادی و از مولفه های تاثیر گذار رسیدن به اهداف توسعه پایدار است.
مهدی کریمی تفرشی، رئیس مجتمع صنایع غذایی گلها در دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری گفت: سؤالی که همواره ذهن مرا به خود مشغول داشته این‌ است که چرا بانوان نمی‌خواهند در عرصه های مهم اجتماعی دیده شوند.
درست است که ارز ترجیحی نمی‌تواند همیشگی باشد ولی در شرایط سخت این سال‌ها حذف آن مساوی است با تشدید گرانی و ایجاد انفجار در اقشار ضعیف جامعه.
بنگاه های کوچک و زودبازده از بخش های بسیار مهمی است که فعال سازی و حمایت از آنها باید در دستور کار دولت و مسئولین قرار گیرد؛ چرا که نگاه ویژه به این بخش می تواند اتفاق بزرگی را در عرصه رشد تولید رقم زند.
تجارت عادلانه یا Fair trade هر روز بیشتر و بیشتر در جهان مورد توجه قرار می‌گیرد؛ در واقع جنبشی اجتماعی در سراسر دنیا شکل گرفته است که از مردم می‌خواهد تنها از کسانی خرید کنند که اصول تجارت عادلانه را رعایت می‌کنند.
حمل و نقل ضعیف عامل عمده گرسنگی در جهان است و هزینه بالای حمل تولیدات کشاورزی، تاخیر‌های طولانی و زیان‌ها و صدمات وارده به محصولات فسادپذیر، موانع قوی در مسیر امنیت غذایی در جهان هستند.
کشاورز زحمت کش که بار اصلی تولید را بر دوش دارد با هزار مکافات و حداقل سود محصول را تولید می کند و زمانی که به دست مصرف کننده می رسد قیمت سر به فلک می کشد؛ کامیون داران اعتصاب می کنند و هزینه حمل و نقل گران می شود؛ واضحا یک جای کار می لنگد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید