صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۵
کد خبر: 9828
گزارشگر: 213
۵۵۹
۰
۰
۲
معاون استاندار تهران خبر داد:

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران فردا تعطیل شد

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران فردا تعطیل شد
در حالی که شاخص کیفیت هوا عدد ۲۶۳ را نشان می دهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تحصیلی برای امروز سه‌شنبه(۲۷ اردیبهشت) خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تحصیلی برای امروز سه‌شنبه(۲۷ اردیبهشت) خبر داد.

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تحصیلی به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

وی افزود: کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران لحظاتی پیش تشکیل جلسه داد و با توجه به این‌که شاخص کیفیت هوا عدد ۲۶۳ را نشان می‌دهد و در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفته است، بر همین اساس برای امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه کلیه ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تعطیل خواهند بود./
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/6nc
اخبار مرتبط
با توجه به وقوع گرد و غبار در بیشتر مناطق کشور تهران تا عصر امروز در رده آلوده ترین شهر جهان قرار دارد و سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی نباید از منزل خارج نشوند.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی اعلام شد.
بسیاری از کسب و کارها در ایران به علت تعطیلی های سراسری در اثر شیوع کرونا با تهدیداتی نظیر؛ کاهش فروش وکاهش سود، تعدیل نیرو، کوچک شدن کسب و کار و یا با خطر تعطیلی آن مواجه شده و از طرفی تعداد محدودی از کسب و کارها هم افزایش فروش را در این بحران تجربه کردند.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا زمانی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در مورد نحوه فعالیت مدارس نگیرد، آموزش حضوری مدارس تداوم پیدا خواهد کرد.
در حالی که خطر شیوع ترکیبی کرونای نوع «اومیکرون» و «دلتا» توسط جامعه چزشکی هشدار داده شده است، انتقاد خانواده ها از بازگشایی حضوری مدارس شدت گرفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید