صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
کد خبر: 9839
گزارشگر: 306
۴۱۶
۰
۰
۱
جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه یزد

وقت را برای خدمت رسانی، غنیمت بدانیم / اکنون کشور در پیچ خطرناکی قرار دارد

وقت را برای خدمت رسانی، غنیمت بدانیم /  اکنون کشور در پیچ خطرناکی قرار دارد
​یزد - جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که همه دنیا موقتی و گذراست، گفت: در این عمر کوتاه، انتصابات و سمت‌ها نیز بسیار زود می‌گذرد لذا باید وقت را برای خدمت رسانی، غنیمت بدانیم
آسیانیوز / یزد ؛ سردار سرتیپ «علی فدوی»  افزود: مسئولیت‎ها در نظام اسلامی، کار آخرتی است و باید برخلاف امور دنیوی که دیگران را بر خود مقدم می‌داریم، در امور آخرتی خود را مقدم بر دیگران بدانیم.
وی در ادامه گفت : خداوند برای احساس آرامش انسان فرموده دنیای شما با من ولی شما آخرت خود را دریابید و مسئولیت‎ها در یک نظام اسلامی و الهی، کار آخرتی است و باید خود را در این امور مقدم بداریم.
فدوی تصریح داشت : البته تکالیف و وظایف در این حوزه همراه با سختی‌هایی است و در سپاه رویه بر این است که هر روز مسئولان سپاه متوجه این موضوع می شوند و در صورت غفلت به مسئولان هر لحظه یادآوری می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه  با بیان این که خوشبختانه این رویه در نظام و انقلاب جاری و ساری است، خاطرنشان کرد: الان جوانانی که در دفاع از حرم بی‌نظیر عمل کردند، بعضاً هیچ کدام از رشادتهای قبلی‌ها را ندیده بودند و این رویه انقلاب در دل جوانان اثری را همانند آنچه در دل گذشتگان داشته، ایجاد کرده است.
وی افزود: خوشبختانه این توفیق وجود دارد که این رویه را تقویت کنیم و همه خدمت‌گذاران در سپاه نه در کلام بلکه در عملشان این مطلب را نشان دهند چرا که این رسم و رسوم شهیدان است.
این مقام مسئول گفت: البته این یک رویه، یک قاعده همیشگی در بین فرماندهان سپاه بوده به طوری که 40 هزار پاسدار شهید در کشورمان داریم که عمدتاً نیز جزو فرماندهان بوده‎اند و خودشان را در انجام امور آخرتی مقدم می‎دانسته‌اند.
وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی شکل گرفته در کشور، گفت: اکنون کشور در پیچ خطرناکی قرار دارد چون کاری که دولتهای گذشته تاکید داشتند ولی جرات عمل کردن به آن را نداشتند، در این دولت انقلابی اجرایی شده و بقیه باید با حداکثر بصیرت، پای کار بیایند تا با بیشترین نفع و کمترین ضرر از این گردنه سخت عبور کنیم و به رشد اقتصادی صحیح و متناسب برسیم.
جانشین فرمانده سپاه در پایان ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، توانمندی‌های اقتصادی و معیشتی کشورمان شکوفا شود و نظام اقتصادی کشور با بروز شدن این قابلیتها، رشد سریع‎تر و شایسته تری پیدا کند.
به گفته وی، توانمندی‎های مردمی باید به بالفعل تبدیل شود تا از این شرایط خارج شویم و موفق خواهیم شد چرا که مردم ایران نشان دادند، در شرایطی سخت‌تر از این نیز موفق بوده‌اند و اگر در این مورد نیز محکم و با ایمان و اخلاص پای کار بیایم، خداوند نیز ضمانت کرده که وعده خود را محقق خواهد ساخت .
سردار فدوی با بیان این که سردار پورشمسی فرمانده قبلی سپاه الغدیر یزد در یک چرخه دیگر از فعالیهای سپاه و امور ستادی قرار گرفته که به مراتب دشوارتر از فرماندهی در استان است، ابراز امیدواری کرد که سردار زارع کمالی نیز در سمت جدید موفق باشد.
وی خاطرنشان کرد: البته کار در یزد به مراتب آسانتر از دیگر استانهاست چون مردم انقلابی و مذهبی یزد از دیرباز خودشان را مقدم در امور آخرتی و اولی‌تر از دیگران می‌دانسته‎اند لذا توقع از مسئولان یزد به خاطر همراهی مردم خیلی بالاتر است و این افتخاری بزرگی برای مردم متدین و پا به کار این استان است.
استاندار یزد نیز در این مراسم بااشاره به اینکه سپاه در تاریخ شناخته شده ما یک پدیده کم نظیر و بی نظیر است و در عرصه های مختلف انقلاب یک عنصر ارزشمند و تاثیرگذار بوده است بیان داشت : سپاه باهوش‌ترین فرماندهان نظامی را بدون داشتن آموزشگاه و دانشکده‌ نظامی تربیت کرده است و فهرست بلندی از تجارب و نوآوری‌ها را در کارنامه و مجموعه‌ای از نیروهای مخلص و کارآمد و حزب اللهی را در اختیار دارد.
« مهران فاطمی»  با بیان این که : سپاه مجموعه ای است از منتظران شهادت و سپاه معراج شهدا و مجاهدین و محبوب امام و رهبری است تصریح کرد : وقتی سرگذشت فرماندهان سپاه را می‌خوانیم بیشتر مانند افسانه برای انسانهای مادی است، 
وی افزود : انقلابی ماندن و انقلابی زیستن یکی از ویژگی‌های سپاه است به طوری که اتفاقات مختلف نتوانست این مجموعه را از مسیر متعالی خود باز دارد.
استاندار در پایان از زحمات و تلاشهای فرمانده شجاع، مدبر و نوآور و جهادی سابق سپاه همیشه قهرمان الغدیر تشکر و انتصاب سردار زارع کمالی از فرماندهان خدوم و دانشمند استان را تبریک گفت.
شایان ذکر اینکه ؛ در این مراسم از خدمات قریب به سه ساله سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد و جانشین وقت معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل و سردار «حسین زارع کمالی» به عنوان فرمانده جدید سپاه الغدیر استان معرفی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

وقت را برای خدمت رسانی، غنیمت بدانیم /  اکنون کشور در پیچ خطرناکی قرار دارد , سردار سرتیپ «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه , « مهران فاطمی» استاندار یزد , سردار «رضا پورشمسی» جانشین معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده جدید سپاه الغدیر استان 

 
https://www.asianews.ir/u/6nh
اخبار مرتبط
یزد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر در این نشست بیان داشت : هدف از برگزاری این کنگره ملی که در تاریخ چهارم خردادماه به میزبانی قم و با سخنرانی رئیس جمهور برگزار خواهد شد؛ بزرگداشت یاد و خاطره 3888 شهید روحانی و طلبه کشورمان از دوران مشروطه تاکنون است
یزد - جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد امروز دوشنبه ۲۷ دیماه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در تشریح ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن، اظهار کرد: حضرت فاطمه صدیقه(س) در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی و جهادی چهره‌ای برجسته از خود بر جای گذشته و به عنوان اولین شهیده راه ولایت، الگویی حقیقی و عینی برای زنان و آحاد مردم هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید