صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
کد خبر: 9842
گزارشگر: 213
۶۰۵
۰
۰
۲
حضور آلنادوهان در کشور

یک زن خارجی آثار تحریم ها در ایران را مشاهده می کند!

یک زن خارجی آثار تحریم ها در ایران را مشاهده می کند!
آلنادوهان، گزارشگر ویژه سازمان ملل برای ارایه برخی گزارش ها به ایران آمده است.

به گزارش آسیانیوز، گزارشگر ویژه سازمان ملل برای بررسی آثار تحریم ها به ایران آمده تا ببیند تحریم های آمریکا علیه ایران، چه تاثیری روی کشورمان داشته است.

دیروز سخنگوی وزارت خارجه نخستین مقام رسمی بود که این سفر را تایید کرد و گفت: خانم دوهان ایران است و تا پس فردا در ایران ملاقات هایش را انجام میدهد.
ایشان براساس درخواست خودش و برنامه خودش ملاقات هایش را انجام می دهد و فکر می کنم روز چهارشنبه جمع بندی سفرش را به رسانه ها اعلام خواهد کرد.

وی افزود: از ۲۰۱۴ که گزارشگر ویژه با حمایت قاطع ایران برای ایجاد چنین گزارشگری همراه بود تلاش کردیم همواره کمک کنیم که گزارش ها از نتایج تحریم ها بررسی و بیان شود.

خانم دوهان، متولد اهل بلاروس است و در ۲۵ مارس ۲۰۲۰ یعنی حدودا دو سال پیش به این سمت منصوب شده است. او پیش از این استاد حقوق بین الملل در دانشگاه دولتی بلاروس و مدیر مرکز تحقیقات صلح بوده است./

https://www.asianews.ir/u/6nl
اخبار مرتبط
تقویت و توسعه فرصت های سرمایه گذاری خارجی در شرایط حساس اقتصادی کشور، ضرورت های مهم برون رفت از بحران اقتصادی و از مولفه های تاثیر گذار رسیدن به اهداف توسعه پایدار است.
در حالی که واشینگتن دسترسی به توافق هسته‌ای با ایران را همچنان دور از قطعیت می‌داند، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین گفت کشورش به دلایلی دیگر نمی تواند برای نهایی کردن توافقی درباره برجام کمک‌هایی در اختیار دو طرف قرار دهد.
بازار ارز ایران در پی نا امیدی از مذاکرات وین و برخی سیاست‌های اقتصادی جدید دولت دچار تکان های شدید قیمت ارز شد.
جیم ریش، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا مدعی شد: دستگیری شهروندان اروپایی در ایران، آخرین میخ بر تابوت برجام است.
درست است که ارز ترجیحی نمی‌تواند همیشگی باشد ولی در شرایط سخت این سال‌ها حذف آن مساوی است با تشدید گرانی و ایجاد انفجار در اقشار ضعیف جامعه.
اتحادیه اروپا درباره شدیدترین بسته جدید تحریم‌‌ها علیه روسیه تصمیم‌گیری کرده است.
دبیر انجمن حبوبات از تداوم افزایش نرخ انواع محصولات حبوبات در بازار خبر داد؛ این در حالی است که بسیاری از مسوولان پیشین و فعلی و از جمله عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرده اند که گرانی‌ها و تورم تقصیر هیچ کشوری نیست؛ بلکه مساله مدیران بی‌کفایت، نالایق و ناتوان است.» .
کنترل قیمت ها راه‌حل از پیش شکست خورده است؛ با دستور نمی شود اقتصاد را کنترل کرد؛ چرا که اقتصاد مثل یک رودخانه هست که راه خود را خواهد رفت و فقط مقابله با آن تلاطم و خروش آن را بیشتر خواهد کرد.
بنگاه های کوچک و زودبازده از بخش های بسیار مهمی است که فعال سازی و حمایت از آنها باید در دستور کار دولت و مسئولین قرار گیرد؛ چرا که نگاه ویژه به این بخش می تواند اتفاق بزرگی را در عرصه رشد تولید رقم زند.
در حالی که دیپلمات کره جنوبی گفت مذاکرات برجام در مرحله ثمربخش نهایی قرار ندارد، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد مذاکراتی دیگر باقی نمانده است؛ همچنانکه چند روز گذشته در برخی خبرها آمده بود آمریکا خود را برای اعلام شکست مذاکرات هسته ای آماده می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید