صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
کد خبر: 9843
گزارشگر: 306
۵۳۴
۰
۰
۱

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
یزد - به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی واحد یزد خانم ورونیکا بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد حضور یافت
آسیانیوز / یزد ؛ به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با حضور مسئولان دانشگاهی، سخنرانی با حضورخانم مریم فاضلی (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان واحد یزد در سالن آمفی تاتر دکتر سلطانی دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم خانم ورونیکا به بیان سخنانی پیرامون  مبانی دین اسلام و چگونگی پذیرفتن دین اسلام پرداخته و در پایان نیز به سؤالاتی که توسط مجری و دانشجویان حاضردر جلسه مطرح گردید پاسخ گفت.
 
 به گزارش خبرنگار روابط عمومی یزد  توجه فوق العاده به معانی و معرفت به قرآن و ادعیه از جمله صحیفه سجادیه و سایر مبانی اسلام از سوی این بانوی تازه مسلمان توجه حضار را بخود جلب کرده بود.
 
 
خانم ورونیکا در ادامه این برنامه ، به تلخ ترین لحظه زندگی که نزدیک به  30 سال طول کشید اشاره و  زندگی در حکومت کومونیستی و بی دینی بود عنوان کرد و گفت که همواره به خود می گفتم این نمی تواند حکمت زندگی باشد چگونه می توان بدون هیچ الگو و راهنمایی به زندگی ادامه داد.
 
و ی در ادامه ، شیرین ترین لحظه زندگیش زمانی نام برد که  در حرم حضرت معصومه (س) یا بر سر سفره های اهل بیت(علیهم السلام) کنار مردم شیعه می نشینم و خدا وند به من این توفیق را می دهد تا برای مظلو میت اهل بیت(علیهم السلام) و ظلمی که به آنها روا شده اشک بریزم اشاره کرد.
 
این خانم تازه مسلمان شده درباره نداشتن حجاب زن مسلمان ایرانی و آسیب های اجتماعی در ایران تبیین کرد، و بیان کرد نداشتن حجاب در ایران باعث آسیب های اجتماعی بیشتری خواهد شد. هر مسلمانی موظف است قوانین الهی را رعایت کند و هر روز بیش از  پیش رشد کند. آسیب های اجتماعی باید ما را بیشتر به فکر بیندازند و برای ما شفاف شود که اسلام دشمنان زیادی دارد و دشمن از غفلت ها، جدی نگرفتن ها، بی توجهی ها و بی بصیرتی ها استفاده می کند و حجاب از بهترین محافظان بانوان می باشد که از کرامت آنها حراست می کند.

سید محمد جواد عرفانفر

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد , مریم فاضلی (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان شده آلمانی

https://www.asianews.ir/u/6nm
اخبار مرتبط
یزد - معادن دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار کرد، مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب صعود ۴۰ ساله (دستاوردهای انقلاب اسلامی) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید