صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۲
کد خبر: 9844
گزارشگر: 213
۴۷۰
۰
۰
۳
در مرحله تصویب

پرداخت وام ۷۰۰ میلیون تومانی مسکن

پرداخت وام ۷۰۰ میلیون تومانی مسکن
امروز در سومین جلسه شورای‌عالی مسکن به‌ریاست ابراهیم رئیسی با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف وام خرید مسکن موافقت شد.
 به گزارش آسیانیوز، با این که در خبرها آمده با پیشنهاد وزیر راه برای ۷۰۰ میلیون تومانی شدن وام مسکن موافقت شد اما وزیر راه می‌گوید که قرار است در جلسه تنظیم بازار در این خصوص تصمیم گیری شود.

امروز در سومین جلسه شورای‌عالی مسکن به‌ریاست رئیسی با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف وام خرید مسکن موافقت شد.

در جلسه مذکور وزارت راه و شهرسازی پیشنهاداتی در سه حوزه زمین، تسهیلات و مصالح ارائه کرده بود که پیشنهادات مطرح‌شده در حوزه‌های زمین و تسهیلات بررسی شد و به تصویب رسید و تصمیم‌گیری درباره پیشنهادات بخش مصالح به جلسه آتی موکول شد.

دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کنفرانس خبری با وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت ارمنستان از برنامه‌ریزی برای بازار مسکن خبر داده و گفته بود:‌ در بخش وام ودیعه مسکن، ما پیشنهاد پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی را برای شهر تهران به شورای‌عالی مسکن ارائه کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که «فعلاً مبلغ سود این وام مشخص نیست که به‌زودی آن را اعلام خواهیم کرد»، در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در مورد وام خرید مسکن افزود: دراین‌باره نیز ما پیشنهاد پرداخت وام ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه داده‌ایم که امیدواریم دولت با آن موافقت کند./
https://www.asianews.ir/u/6nn
اخبار مرتبط
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای درباره شرایط ثبت‌نام واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارهای دارای ۳ فرزند خبر داد.
مدیر عامل بانک مسکن اعلام کرد سقف وام ساخت مسکن در بسیاری از شهرها افزایش پیدا کرده است.
روابط عمومی بانک مرکزی گفت درباره جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه، خرید یا ساخت مسکن دستورالعملی به بانک‌ها ابلاغ شده است.
بانک مرکزی دستورالعمل تسهیلات قرض‌الحسنه برای خانواده‌هایی که صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می‌شوند را، به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
با موافقت بانک مرکزی، حداقل مبلغ سپرده‌گذاری و سقف تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن جوانان افزایش یافت.
آخرین قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن نشان می دهد که اوراق مسکن فروردین، اردیبهشت‌ و خرداد امسال به ترتیب با قیمت های ۱۰۴ هزار و ۷۰۰، ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ و ۱۰۵ هزار تومان معامله می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید