صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
کد خبر: 9894
گزارشگر: 2
۶۷۹
۰
۰
۴
در مجموعه سبزچینه

خرید چمن مصنوعی مناسب و با کیفیت + مستقیم از انبار چمن

خرید چمن مصنوعی مناسب و با کیفیت + مستقیم از انبار چمن
یکی از جذاب ترین و چشم نواز ترین روش های معماری جدید، استفاده از دیوار سبز چمن مصنوعی یا همان گرین وال است. اگر چمن مصنوعی بر روی یک دیوار عمودی اجرا و طراحی شود، اصطلاحاً به آن گرین وال یا همان دیوار سبز می گویند. امروزه دیوار سبز در مکان های مختلف، مخصوصاً شرکت ها، ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که با استفاده از دیوار سبز چمن مصنوعی می توانید دیوارهای قدیمی خود را نوسازی کنید، خیلی از معماران داخلی و متخصصین در این زمینه توصیه می کنند از این روش جذاب استفاده کنید. همانطور که مستحضر هستید امروزه نگهداری و استفاده از گیاهان طبیعی، کاری زمان بر و البته پرهزینه است. دشواری نگهداری از گیاهان طبیعی باعث شده است که خیلی از افراد به استفاده از دیوار سبز مصنوعی ترغیب شوند. قیمت بسیار مناسب و سهولت نصب و راه اندازی دیوار سبز سبب شده است که خیلی از معماران و طراحان، از این متریال برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی استفاده کنند..
انتخاب بهترین تولید کننده چمن مصنوعی با کیفیت، برای کسب و کارهای مختلف سوال بوده است. بارها شاهد بودیم که برخی از چمن های مصنوعی و گرین وال ها، پس از مدت کمی از استفاده، رنگ و کیفیت خود را از دست داده و جذابیتشان از بین رفته است.

 

مصارف و مزایای چمن مصنوعی

 

امروز شاهد هستیم که در مناطق مختلف، از جمله محوطه سازی مهدکودک ها، روف گاردن ها و ... از گرین وال چمن مصنوعی استفاده می شود. شما می توانید برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی در مراکز تجاری و اداری، هتل ها، تالارها، رستوران ها، کافی شاپ ها و ... از گرین وال استفاده کنید. جالب است بدانید گاهی اوقات طراحان و معماران دیوار سبز چمن مصنوعی را، با گیاهان طبیعی نیز ادغام می کنند که جذابیت بیشتری به آنها می دهد.

اگر بخواهیم در مورد مزایای دیوار سبز چمن مصنوعی توضیح دهیم، باید اشاره کنیم که این دیوارهای شیک و مدرن، نیاز به نور ندارند. شما به سادگی می توانید آنها را در مکان مورد نظر خود نصب کنید. مسلما چون گیاهان دیوار سبز، مصنوعی هستند، به لوله کشی، آبیاری، کوددهی و سمپاشی نیاز ندارند. برای نصب و راه اندازی آنها نیاز به سازه های خاصی نیست و به سادگی قابلیت نصب دارند. همچنین چون وزن آنها کم است، می توانید آنها را در هر مکانی تعبیه کنید. نگهداری و نظافت از آنها بسیار ساده است و در صورتی که گرد و خاک بر روی آنها نشسته باشد، با یک دستمال کاغذی و جاروبرقی نیز به سادگی می توانید آنها را تمیز کنید. شما می توانید ماهی یک بار، دیوار سبز مصنوعی را را تمیز کنید. ممکن است که به هر دلیلی، شاخ و برگ و گرد و غبار به آن چسبیده باشد که به سادگی با جارو برقی قابلیت تمیز شدن دارد.
اما مهمترین دلیلی که باعث شده است خیلی از معماران از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.

چمن مصنوعی ویلا

ما در مجموعه سبزچینه، سعی کرده ایم انواع و اقسام چمن مصنوعی مانند چمن مصنوعی تزئینی، چمن مصنوعی ویلا و ... را تامین کنیم. به واسطه استفاده از بهترین متریال ها، محصولات سبزچینه کیفیت بسیار بالایی دارند. ضمنا در هنگام خرید، حتماً به ویژگی های مختلف مدنظر خودتان، از جمله کیفیت، تراکم و ارتفاع تیغه چمن توجه کنید. انواع و اقسام این چمن ها در سایت سبزچینه قابل مشاهده است و شما می توانید به سادگی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

https://www.asianews.ir/u/6p0
اخبار مرتبط
آشنایی با انواع دیوارپوش می‌تواند به شما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یاری دهد، در ادامه به بررسی بهترین انواع دیوارپوش که این روزها در بازار موجود هستند می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید