صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۸
کد خبر: 9917
گزارشگر: 306
۴۳۱
۰
۰
۱
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد

احداث طرح توسعه یکی از قدیمی ترین شرکت های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی یزد

احداث طرح توسعه یکی از قدیمی ترین شرکت های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی یزد
یزد - سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: طرح توسعه شرکت دانش‌بنیان سنوپارس در منطقه ویژه اقتصادی یزد به مساحت ۱۰ هکتار احداث می شود
آسیانیوز / یزد ؛ محمد دهقان، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در حاشیه رونمایی از محصول جدید گروه ماشین‌سازی سنوپارس توسط استاندار یزد اظهار کرد: شرکت سنوپارس جزو شرکت‌های دانش بنیان استان یزد است که با سابقه 45 ساله و با بیش از 200 نیروی انسانی متخصص در زمینه تولید ماشین آلات سبک و نیمه سنگین کشاورزی و عمرانی فعالیت می‌کند.
 
دهقان افزود: این شرکت با فعالیت واحدهای مهندسی و تحقیق و توسعه خود توانسته علاوه بر اشتغالزایی، نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی را به کارگیری کند که این شاخص، وجه تمایزی در کنار دانش‌بنیان بودن این شرکت رقم زده است.
 
وی ادامه داد: این شرکت در چند سال گذشته بر اساس تحقیق و توسعه، تولیدات خود را بروزرسانی کرده و توانسته با بومی سازی تکنولوژی های وابسته، محصولات باکیفیت و خوبی را روانه بازار کند و در سراسر ایران نیز نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد.
 
دهقان با اشاره به طرح توسعه گروه ماشین سازی سنوپارس در منطقه اقتصادی یزد ابراز کرد: در بازدیدی که به همراه استاندار یزد و معاون اقتصادی استاندار در روز گذشته انجام شد درخواست های تسهیلاتی و سایر نیازمندی های این شرکت دانش بنیان بررسی شد و دستور پیگیری گرفت.
 
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی، سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی یزد است خاطرنشان کرد: با واگذاری زمینی به مساحت 10 هکتار، شرکت سنوپارس برای راه اندازی سایت جدید خود همزمان با فعالیت کنونی در منطقه ویژه اقتصادی یزد مستقر شده است.

سید محمد جواد عرفانفر

احداث طرح توسعه یکی از قدیمی ترین شرکت های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی یزد , محمد دهقان، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد 

https://www.asianews.ir/u/6po
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید