صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۵
کد خبر: 9918
گزارشگر: 213
۴۱۳۹
۰
۰
۳
احوال این روزهای کاپیتان استقلال بعد از چند روز چالشی

آخرین نظر وریا غفوری درباره حاشیه ها و ممنوع التصویری

آخرین نظر وریا غفوری درباره حاشیه ها و ممنوع التصویری
در حالی که علی دایی و فرهاد مجیدی، ستاره های فوتبال از کاپیتان تیم استقلال حمایت کردند، وریا غفوری نظرش را درباره ماندن یا نماندن در دنیای فوتبال و حاشیه ها اعلام کرد.

به گزارش آسیانیوز، وریا غفوری پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در اولین مصاحبه در جمع خبرنگاران به موج گرانی و اشاره و با مردم معترض ابراز همدردی کرد.

وی گفت: "‌واقعا ناراحت می‌شوم و بغض گلویم را می‌گیرد چون کاری از دست ما برنمی‌آید. نمی‌دانم واقعا چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند. در اهواز خیلی درگیری و مشکلات هست، خیلی اعتراض کرده‌اند. "امیدوارم این مسائل به بهترین نحو جمع بشود و مردم ما به شکلی که لیاقتش را دارند زندگی کنند. عمرمان کوتاه است و ما باید سعادتمند زندگی کنیم این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند."

کاپیتان تیم فوتبال همچنین استقلال هیچ برنامه‌ای برای خداحافظی از فوتبال در پایان این فصل ندارد و اولویت فصل آینده اش را هم مشخص کرده است.

بر خلاف برخی شایعات در فضای مجازی، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال هیچ برنامه‌ای برای خداحافظی از فوتبال در پایان این فصل را ندارد. کاپیتان تیم فوتبال استقلال که فصل خوبی را در این تیم سپری می‌کند، در پایان فصل قراردادش با آبی پوشان به اتمام می‌رسد.

خبرآنلاین نوشت اولویت غفوری تمدید با استقلال و ادامه فوتبال در این تیم می‌باشد؛ و به تنها چیزی که تاکنون فکر نکرده، خداحافظی از فوتبال و دنیای مستطیل سبز است.

این در حالی است که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در اعتراض به حذف تصویر وریا غفوری، از پاسخ به برنامه "فوتبال برتر" تلویزیون ایران خودداری کرد.
مجیدی در نشست مطبوعاتی پس از بازی استقلال با آلومینیوم اراک، پس از پرسش خبرنگار این برنامه گفت برای شرکت در برنامه آنها تحت فشار بوده، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات آنها نیست.او گفت: "وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان من را محو می‌کنید؟ من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم."
تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی لیگ برتر رسیده است و برنامه فوتبال برتر در پرداختن به استقلال تصویری از بازیکنان آن را نشان داد که وریا غفوری، کاپیتان تیم، در آن حضور نداشت.

فرهاد مجیدی در پاسخ به خبرنگار فوتبال برتر گفت: "دوست نداشتم حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم."
مجیدی با اشاره به احترام خود برای ناصر حجازی، گفت: "من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم." ناصر حجازی، از دروازه‌بانان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران و همچنین مربی تیم استقلال بود و گاه انتقادهایی را مطرح می‌کرد. وریا غفوری پس از بازی با آلومینیوم اراک در اینستاگرام خود نوشته: "عشق بی پایان استقلال".

وریا غفوری پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در اولین مصاحبه در جمع خبرنگاران به موج گرانی و اشاره و با مردم معترض ابراز همدردی کرد.
وی گفت: "‌واقعا ناراحت می‌شوم و بغض گلویم را می‌گیرد چون کاری از دست ما برنمی‌آید. نمی‌دانم واقعا چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند. در اهواز خیلی درگیری و مشکلات هست، خیلی اعتراض کرده‌اند. "امیدوارم این مسائل به بهترین نحو جمع بشود و مردم ما به شکلی که لیاقتش را دارند زندگی کنند. عمرمان کوتاه است و ما باید سعادتمند زندگی کنیم این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند."

پنجشنبه شب مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران و مربی تیم آلومینیوم اراک هم پس از بازی با استقلال انتقادهای مشابهی را مطرح کرد. رحمتی، که خود سابقه بازی در استقلال را هم دارد، با تبریک قهرمانی به هواداران استقلال گفت: "واقعا لذت می‌برم که این صحنه‌ها را می‌بینم. همین که مردممان در این شرایط بد، اصلا قابل توجیه نیست این شرایط بد اقتصادی و این همه فشار اقتصادی. خدا را شکر مردم آمدند و این بازی را دیدند."

وریا غفوری، که اهل سنندج است، پیش از این هم صحبت‌هایی انتقادی مطرح کرده است. ابتکار عمل در ادای احترام بازیکنان استقلال به سحر خدایاری، زن جوان فوتبال‌دوستی که پس از تعقیب قضایی برای رفتن به استادیوم خودسوزی کرد هم به وریا غفوری نسبت داده می‌شود.

بنا به برخی گزارش‌ها او همچنین برای انتقاد از محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران، به حراست وزارت ورزش احضار شده بود. غفوری در واکنش به این گفته  ظریف که "افتخار می‌کنیم که به خاطر فلسطین تحت فشار هستیم." در اینستاگرام نوشته بود: "این شما نیستید که تحت فشارید، در واقع این مردم معمولی هستند که تحت فشارند."

حجت کریمی، از اعضای هیات مدیره استقلال، گفته این باشگاه صداوسیما را "تحریم" نکرده اما "قصه فوتبال برتر فرق می‌کند." کریمی همچنین گفته: "شرایط مردم سخت است و در این شرایط این هوادار را نباید احساساتی کرد. به این قضایا ورود نمی‌کنم. در این شرایط سخت تحریم باید مشکلات را قبول کنیم. حواشی ایجاد شده در بحث صداوسیما را ما ورود نمی‌کنیم و آقای آجورلو خودشان پیگیری می‌کنند."

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال است. آقای آجورلو سابقه نظامی دارد و یکی از مدیران "حراستی-امنیتی" فوتبال ایران است.
باشگاه استقلال تهران پیش از این هم با برنامه فوتبال برتر مشکلاتی داشته است.

برنامه فوتبال برتر چند سالی است که جایگزین برنامه محبوب ۹۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور شده است. اجرای محمدحسین میثاقی و حواشی این برنامه انتقادهایی را برانگیخته است.
فوتبال برتر نتوانسته محبوبیت ۹۰ را پیدا کند و مطابق نظرسنجی‌های خود صداوسیما هم جایی در میان ۱۰ برنامه پربیننده نداشته است. بنا به گفته محمد سرافراز، رئیس پیشین صداوسیما، تعطیلی برنامه ۹۰ به دستور رهبر انقلاب بود./

https://www.asianews.ir/u/6pr
اخبار مرتبط
علی کریمی ستاره مردمی فوتبال ایران در انتقاد به تورم و گرانی نان گفت: عدالت زمانی اجرا می سود که همه مرده باشیم!
مینو رایولا، مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.
عادل فردوسی پور در مصاحبه ای درباره شرایط بازگشتش به تلویزیون با فوتبال 360 سخن گفته است.
پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال پس از دفاعیه باشگاه استقلال به دست این باشگاه نرسیده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با پرونده کلاهبرداری «کینگ مالی» بازداشت شد؛ این در حالی است که تا کنون بیش از سه‌‌هزار مال‌باخته، در پرونده کلاهبردی رمزارز جعلی «کینگ» شکایت خود را ثبت کرده‌اند.
«آوانتاژ» قانونی که به داور اجازه می‌دهد در مواردی که خطایی را روی بازیکنی تشخیص داده‌ است، اگر تشخیص دهد که در جریان ماندن بازی به نفع بازیکن هدف خطا است، اعلام خطا نکند؛ به این بهانه «آسیانیوز» گفت و گویی اختصاصی با علی خسروی، داور پیشکسوت انجام داده است.
جام حذفی فوتبال ایران با رویای راهیابی یک تیم شگفتی‌ساز به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؛ اما شاید هیچ‌کدام از چهار تیمی که بزرگان را حذف کرده‌ و به نیمه‌نهایی رسیده‌اند، نتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید