صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۱
کد خبر: 9922
گزارشگر: 213
۳۸۹۴
۰
۰
۴
در یک اکانت توییتری منتشر شد

خبر حمله به خودروی سردار حاجی زاده+عکس

خبر حمله به خودروی سردار حاجی زاده+عکس
یک اکانت توییتری خبری درباره سوء قصد به سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرده است.

به گزارش آسیانیوز، یک اکانت توییتری خبری دروغ درباره سوء قصد به سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرده است.

تسنیم نوشت روز گذشته یک اکانت فیک با جعل عنوان خبری گزاری تسنیم، خبری دروغ مبنی بر حمله به خودروی سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرد.

خبر حمله به خودروی سردار حاجی زاده


این اکانت فیک با ایجاد صفحه‌ای در توییتر با آدرس Tasnimnws-Fa@ ایجاد کرده و با درج لوگوی خبرگزاری تسنیم،‌اقدام به انتشار این خبر کذب نموده و سپس آن را در سایر شبکه‌‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

پیش از این نیز خبرسازان اخباری با ایجاد اکانت‌های فیک در شبکه‌های اجتماعی اخباری جعلی را به نام خبرگزاری تسنیم منتشر کرده بودند که یکی از نمونه‌های آن انتشار خبری کذب درباره استعفای محمد باقر قالیباف از ریاست مجلس شورای اسلامی بوده است.

این در حالی است که اکانت توئیتری رسمی تسنیم با آدرس Tasnimnews_Fa سال‌هاست به صورت رسمی فعالیت می‌کند و سایر اکانت‌های با نام تسنیم در توییتر جعلی است./

https://www.asianews.ir/u/6pv
اخبار مرتبط
وزارت کشور کویت مدعی شد یک کشتی ایرانی با ۲۴۰ تن گازوئیل قاچاق توقیف شد.
مقام نظامی سابق ایالات متحده روایتی از کشمکش‌ها برای جنگ با ایران بعد از سرنگونی پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال‌هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
در حالی که برخی از تحلیل‌گران ارتقای ساختار نیروی انتظامی را با گسترش اعتراضات مرتبط دانستند، تغییراتی در ساختار نیروی انتظامی و تبدیل آن به فرماندهی انتظامی، سازمان اطلاعات انتظامی کل کشور ایجاد شده است.
وزارت خارجه عراق حمله توپخانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منطقه اربیل در اقلیم کردستان را محکوم کرد.
«مقر گروهک‌های تروریستی» در کردستان عراق مورد حمله زمینی سپاه پاسداران قرار گرفت.
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی در رابطه گفت: فائزه هاشمی توسط دادستان تحت تعقیب قرار گرفته است.
کنگره آمریکا درباره تصمیم دولت بایدن درباره صدور ویزا برای پرویز پرستویی، بازیگر ایرانی تحقیق می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید