صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۱
کد خبر: 9951
گزارشگر: 360
۸۲۶
۰
۰
۰
بازگشت کورسوی امیدی به اردوگاه خریداران

تحلیل بیت‌کوین توسط لارک دیویس تحلیلگر برجسته:

تحلیل بیت‌کوین توسط لارک دیویس تحلیلگر برجسته:
سرویس رمزارز آسیا نیوز: لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیل‌گر معروف ارزهای دیجیتال درباره وضعیت فعلی بیتکوین تحلیلی ارائه داده است از این قرار: بیت کوین امروز با واگرایی صعودی عظیمی مواجه شده است. آخرین باری که شاهد چنین اتفاقی بودیم در سال ۲۰۲۱ بود، آیا این نکته می‌تواند نشانه آغاز یک رالی بزرگ باشد؟
وی در ادامه اضافه کرده که اگرچه شرایط کلی جهانی در حال حاضر نگران‌کننده است، ولی علارغم تسلط احساسات منفی، امیدهایی هم وجود دارد. باید ببینیم که آیا بیت کوین می‌تواند این سطح مقاومتی را به یک منطقه حمایتی قوی تبدیل کند یا خیر؟ از لحاظ تاریخی، ۳۰ هزار دلار همواره به‌عنوان یک سطح حمایتی حیاتی برای بیت کوین عمل کرده است.
 لارک دیویس
 
 
بیشتر بخوانید

ماه می ماه فروش

------------------

دیویس با توجه به خط روند سقف‌های پایین‌تر و کف‌های پایین‌تر (lower highs و lower lows) اشاره کرده است که احتمالا می‌توانیم شاهد یک رالی استراحتی تا ۳۷ هزار دلار باشیم. در این زمان نیز می‌توانیم به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نزدیک‌تر شویم. با این ‌حال، این موضوع می‌تواند به معنی احتمال سقوط قیمت به زیر سطح ۲۲ هزار دلار، پیش از اوج‌گیری قاطعانه آن باشد.
 
شاخص‌های آن‌چین( درون زنجیره) بیت کوین

 

شاخص‌های آن‌چین بیت کوین، همچنان نشان‌دهنده قدرت در یک سطح بنیادین هستند. مجموع آدرس‌هایی که بیش از یک بیت کوین دارند با نزدیک شدن به یک میلیون به بالاترین حد خود رسیده‌اند.
درحالی‌که شاخص ترس و طمع بیت کوین همچنان در منطقه ترس شدید باقی مانده است، نهنگ‌ها در حال ماهی‌گیری در کف هستند. طبق گزارش‌های Glassnode، آدرس‌های نهنگ بیت کوین با بیش از ۱۰ هزار کوین، در طول مدت بحران اخیر، افزایش داشته‌اند.
مشخص است که سرمایه‌گذاران ضعیف با واگذاری دارایی‌هایشان به نهنگ‌های بزرگ‌تر از بازار خارج شده‌اند. این نشان می‌دهد که باید مراقب افزایش عرضه بیت کوین در صرافی‌ها باشیم. با این‌ حال، این امر همواره بخشی از هر بازار نزولی بوده است. اکنون که سرمایه‌گذاران به ‌اندازه کافی خون به پا کرده‌اند، یک تغییر صعودی می‌تواند کارساز باشد.
 
https://www.asianews.ir/u/6ql
اخبار مرتبط
پس از ریزش کم سابقه بازار رمزارزها در هفته گذشته به نظر می‌رسد نهنگ‌های( خریداران بزرگ) حوزه رمزارزها فعال شده اند و قصد دارند از پائین آمدن قیمت‌ها بهره ببرند، البته هنوز بسیار زود است به این نتیجه برسیم که روند نزولی به اتمام رسیده است و روند صعودی در پیش است
سرویس رمزارز آسیانیوز:بسته شدن قیمت روزانه بالای 30000 دلار می تواند نشانه‌ای از آماده شدن قیمت بیت‌کوین برای یک روند کوتاه مدت صعودی باشد، اما بسیاری از تحلیلگران در مورد بازگشت روند صعودی تردید دارند،آلت‌کوین‌ها نیز دیروز با جهش قمیت صعودی کمی تسکین یافتند زیرا وحشت اولیه ناشی از فروپاشی بیت کوین Terra's UST و پیوند دلاری آن با چندین استیبل کوین شروع به کاهش کرد در نتیجه معامله‌گران دوستدار ریسک به دنبال افزایش دارایی‌ها در پایین‌ترین سطح سالانه دست به خرید زدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید