صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۵
کد خبر: 9952
گزارشگر: 306
۳۷۳
۰
۰
۱

روابط عمومی، مشاور مدیریت و حلقه ارتباط مردم و سازمان است

روابط عمومی، مشاور مدیریت و حلقه ارتباط مردم و سازمان است
یزد - رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نقش حائز اهمیت روابط عمومی در سازمان، گفت: روابط عمومی باید مشاوری امین و متخصص برای مدیریت باشد و به عنوان حلقه ارتباط مردم و سازمان، ایفای نقش نماید
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری، در نشست با مدیران روابط عمومی دادگستری و دستگاه های عضو شورای قضایی استان یزد، شناخت دقیق و استفاده از ظرفیت رسانه ها را از نقاط قوت یک روابط عمومی متخصص دانست، و اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهمی که بر اساس آن ارتباطات سازمان با مردم شکل می گیرد، ابزار و ظرفیت رسانه است که باید برای بهره گیری از آن برنامه ریزی کرد.
وی ‌با بیان اینکه روابط عمومی اطلاع محور باید اطلاع یاب، اطلاع شناس و اطلاع رسان باشد، تصریح کرد: شناخت و درک دقیق از واقعیات جامعه، تحلیل دقیق و علمی مسائل و ارائه به موقع اطلاعات دسته بندی شده به مدیریت، برای اتخاذ بهترین تصمیم به نفع مردم، هنر روابط عمومی است.
این مقام قضایی، انعکاس نقاط ضعف و قوت سازمان به مدیر و خلق زمینه های ارائه بهتر خدمت به ارباب رجوع را از دیگر رسالت های روابط عمومی دانست و گفت: وجود بسیاری از وظایف حساس و اثر گذار در روابط عمومی استفاده از افراد ساعی، خدوم، دلسوز و مدبر در روابط عمومی را مسجل می کند. 
وی هزینه برای اجرای طرح های روابط عمومی را بزرگترین سرمایه گذاری دانست و بیان داشت: طرح هایی که ناشی از ایده های ناب خلاقانه و هنرمندانه روابط عمومی است می تواند بیشترین سرمایه اجتماعی را برای دستگاه قضایی به دنبال داشته باشد.
دهشیری از طرح 30 شب 30 سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی به عنوان یکی از طرح های مردمی اخیر یاد کرد و ابراز داشت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان این طرح توسط روابط عمومی پیشنهاد شد و در طول لیالی پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان هر شب مقام های قضایی میهمان مناطق و محلات مختلف در مساجد بودند تا به سئوالات حقوقی و قضایی مراجعین و نمازگزاران پاسخ دهند.
وی ایجاد زمینه های ارتباط دو سویه با مردم و مراجعین دستگاه را بسیار مهم ذکر کرد و گفت:‌ استفاده از ظرفیت های نوین در فضای مجازی برای تسهیل ارتباط با جامعه هدف و انجام نظر سنجی های دوره ای برای اخذ نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم از جمله برنامه هایی است که باید در دستور کار روابط عمومی قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، از تکریم و تجلیل روابط عمومی به عنوان گام اول تکریم ارباب رجوع یاد کرد و اظهار داشت:‌ اولین واحدی که به طور معمول مراجعین در هر دستگاهی برای پرسیدن سئوالات و بیان درد و دل هایشان استفاد می کنند روابط عمومی است که از همین رو می طلبد تا بیشتر به این واحد اثر گذار در سازمان بها داد.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه های وابسته به قوه قضاییه و مسئولان روابط عمومی حوزه های قضایی به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

سید محمد جواد عرفانفر

روابط عمومی، مشاور مدیریت و حلقه ارتباط مردم و سازمان است , غلامعلی دهشیری  رئیس کل دادگستری استان

https://www.asianews.ir/u/6qn
اخبار مرتبط
یزد - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از آزادی تعداد ۲۴ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد
یزد - حجت الاسلام دکتر اکبر طالبی بازرس کل استان یزد به همراه سیدمحمدمهدی طباطبایی ریاست منطقه ۶ و مدیران منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه از کارخانه شیشه اردکان بازید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید