صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۲
کد خبر: 9962
گزارشگر: 213
۸۴۵
۰
۰
۲
حاشیه های شکایت مهماندار هواپیما از مرد ثروتمند جهان

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک درباره اتهام تعرض جنسی

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک درباره اتهام تعرض جنسی
ایلان ماسک گفته های یک مهماندار سابق هواپیما را که در تیم خدمه کابین ناوگان جت شرکت اسپیس ایکس کار می کرد، درباره ادعایش مبنی بر تعرض جنسی رد کرد و آن را دسیسه ای سیاسی خواند.

به گزارش آسیانیوز، یک مهماندار سابق هواپیما که به صورت قراردادی در تیم خدمه کابین ناوگان جت شرکت اسپیس ایکس کار می کرد، ماسک را به سوء رفتار جنسی متهم کرد. وی مدعی است که ماسک آلت تناسلی خود را در معرض دیدش قرار داده، او را لمس کرده و به او پیشنهاد خرید اسبی در ازای ماساژ اروتیک داده است.

ماسک، این زن را که او را به سوء رفتار جنسی متهم می کند، دروغگو خواند و گفت چالشی برای او دارد. ماسک از این زن خواسته نشانه ای از بدن او که توسط عموم شناخته نشده است را توصیف کند. او تاکید کرد، هر نشانی، چه جای زخم یه خالکوبی، فقط چیزی باشد که مردم هیچ وقت از آن اطلاعی نداشته اند. ظاهراً این حادثه در سال ۲۰۱۶ رخ داده است. این زن گفته است که این اتفاق را به بخش منابع انسانی شرکت گزارش داده. زن مدعی است ماسک و اسپیس ایکس در نهایت در سال ۲۰۱۸ توافقنامه ای در ازای ۲۵۰,۰۰۰ دلار با او امضا کرده اند.

جزییات افشاگری زن مدعی تعرض جنسی درباره ایلان ماسک/دفاعیه مدیرعامل تسلا چه بود؟

 

ماسک ادعای سوء رفتار جنسی را رد کرد و این داستان را پرونده سازی با انگیزه سیاسی دانست. او گفت که اگر تمایل به آزار جنسی داشت، بعید است که این اولین بار در کل ۳۰ سال زندگی حرفه‌ای او باشد که علنی می شود. ماسک در توییتر خود گفت که این حرکت باید سیاسی تلقی شود. او اضافه کرد که هیچ چیز او را از مبارزه برای آینده‌ای خوب و آزادی بیان منصرف نمی‌کند. ماسک اوایل هفته گذشته گفته بود که پس از رای اکثریت به دموکرات‌ها در انتخابات قبلی، در انتخابات آینده به جمهوری‌خواهان رای خواهد داد.

ماسک اخیراً صد داشت توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار بخرد و آن را خصوصی کند. اما روز شنبه او گفت که قیمت خرید باید به ازای تعداد حساب‌های رباتی در این پلتفرم کاهش یابد. او خرید را به حالت تعلیق درآورده تا زمانی که توییتر بتواند ثابت کند که تنها ۵ درصد از کاربرانش ربات هستند./

برترین ها
https://www.asianews.ir/u/6qx
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، با انتشار یک پست کوتاه در یک شبکه از آمدنش خبر داد.
در حالی که ثروتمندترین فرد جهان گفته بود که خریدش «شخصی» است و ارتباطی با شرکت تسلا ندارد، هیات مدیره توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت موافقت کرد؛ او بارها تاکید کرده بود که توییتر برای تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی برای آزادی بیان باید از بازار بورس شود. .
ایلان ماسک جزییات تازه‌ای از ربوتاکسی (robotaxi) تسلا برملا کرد و گفت که فرمان یا پدال نخواهد داشت و سواری‌اش مثل اتوبوس ارزان است.
ایلان ماسک گفته است که بی خانه شده و درباره بی خانمان شدنش توضیحاتی داده است.
نتیجه یک آمارگیری معتبر نشان داد که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید