صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۲
کد خبر: 9987
گزارشگر: 306
۲۵۷
۱
۰
۲
سردار «حسن علیزاده» فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد

فتح خرمشهر استراتژی دشمن را بهم ریخت

فتح خرمشهر استراتژی دشمن را بهم ریخت
یزد - فتح خرمشهر استراتژی دشمن را بهم ریخت چرا که تا پیش از عملیات بیت المقدس استراتژی دشمن تهاجمی بود، اما پس از فتح خرمشهر این استراتژی تغییر کرده و به سمت استراتژی دفاعی رفت

آسیانیوز / یزد ؛ سردار «حسن علیزاده» فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد طی یادداشتی بیان داشت :

در مورد سوم خرداد اگر ساعت‌ها بحث شود و ده‌ها و صد‌ها کتاب نوشته شود شاید هنوز نتوان عظمت این عملیات و آن رشادت‌ها را بازگو کرد. لذا اگر در سخنی کوتاه خواسته باشم مطلبی ادا کنم باید بگویم فتح خرمشهر نمادی از وحدت و همگرایی ملت با رهبری امام خوبان حضرت روح الله بود و این عملیات برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار شده و هرگز فراموش نمی‌شود.

حقیقتا سوم خرداد به عنوان روز عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهانی محسوب می‌شود و آن دوران هیچکس باور نمی‌کرد که مردم ایران با کمترین تجهیزات بتوانند در برابر قدرت اهریمنی دشمنان ایستادگی کنند، اما رزمندگان اسلام با رهبری امام (ره) کاری کردند کارستان که هنوز هم تحلیلگران جهانی از رمز و راز آن عاجز مانده‌اند.

فتح خرمشهر استراتژی دشمن را بهم ریخت چرا که تا پیش از عملیات بیت‌المقدس استراتژی دشمن تهاجمی بود، اما پس از فتح خرمشهر این استراتژی تغییر کرده و به سمت استراتژی دفاعی رفت.

بیان می‌کنند که وقتی صدام می‌خواست به ایران حمله کند جلسه‌ای تشکیل داد در آن جلسه وقتی طراح عملیات سکوت می‌کند صدام دلیل سکوت او را می‌پرسد و او می‌گوید در برابر ارتش قهرمان عراق کسی را نمی‌بینم که یارای جنگیدن باشد که بخواهم درباره آن توضیح دهم، ببینید چقدر مغرور و چقدر از خودشون مطمئن بودند، چرا، چون استراتژی ایران تدافعی بود و البته تجهیزات آنان بسیار، اما پس از فتح خرمشهر استراتژی ایران تهاجمی شد.

سه عملیات بزرگ ایران یعنی سه عملیات منحصر به فرد الی بیت المقدس، والفجر ۸ و کربلای ۵ توانستند سرنوشت جنگ را تغییر دهند در آخر باید عرض کنم خدمت شما ما باید قدر دان قطره قطره خون شهیدانمان باشیم این عزت و سربلندی الان ما به خاطر رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس بود امیدواریم خداوند شفاعت شهدا رو نصیب و روزی ما بگرداند و عاقبت ما را ختم به شهادت کند.

سید محمد جواد عرفانفر

فتح خرمشهر استراتژی دشمن را بهم ریخت , سردار «حسن علیزاده» فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد

https://www.asianews.ir/u/6rm
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمد
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
1

دعوت میکنم به زندگی آزادکنندگان خرمشهر(عملیات ۳گانه بیت المقدس)+جانبازبالای۵۰٪ نگاهی بیندازید، ودرصورت توان همراه و یارم باشید. شهر یاران و خاک مهربانان بود این دیار، شهریاران راچه آمد؟ آنانراچه شد؟ مهربانی کی سر آمد؟یارانو مهربانانو دوستداران راچه شد؟ یاری اندر کس نمیبینم، آن یاران راچه شد؟ سال۸۸بعلت نداشتن خانه، درتعاونی پیشگام بتاجا یکواحدآپارتمان۱۰۰متری پیش خریدکردم(تحویل۴ساله) سال۹۷درمحیط کارگاهی باستنادنقشه بلوکها(واحد۵طبقه اول-بالای همکف- ضلع جنوبشرقی بلوک باران۲انتخاب. مهر۹۹ بعلت شرایط خاص اجاره نشینی، اجبارن چندخانواده درمحیط کارگاه ساکن. آلودگیهای زیست محیطی آرامش وآسایش وخطرجانی، مالی، مواجه شدیم، پاسخ اعتراضاتمان(کاری نمیتوانیم بکنیم، میتوانید یه هرجا خ. استیدشکایت کنید) طرح موضوع با معاون دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح درسال۹۹،مذاکره بازپرس، معاینه، کارشناس دادگستری قاضی دربهمن۱۴۰۰رای رفع، دراسفندتجدیدنظرتبرئه،فروردین۱۴۰۱مراجعه دیوان عالی،ودرخواست ملاقات رئیس قضاتا۶خرداد۱۴۰۱بدون نتیجه!؟!؟ اسنادموجود💐💔⚖️🥀منتظرتانم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید