صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 10 دی 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

مقایسه تطبیقی عملکرد اقتصاد ایران با کشورهای حوزه سند چشم انداز1404

حسین منتخب مقایسه تطبیقی عملکرد اقتصاد ایران با کشورهای حوزه سند چشم انداز 1404 ( 2015 میلادی ) حاکی از آنست که نه تنها دستیابی به جایگاه نخست در منطقه آسیای جنوب غربی دست یافتنی نیست ؛ بلکه در شاخص سرعت رشد نیز جزو آخرین ردیف از کشورهای حوزه مذکور خواهیم بود !؟
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶

بازار "حلال" دنیا !

علیرضا شیرمحمدی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی کانون کارآفرینان توسعه گرا بر اساس قانون اساسی، کشور ایران تنها کشوری است که تولید محصولات حلال یکی از الزامات آن است. شاید سالها پیش این موضوع اهمیتی در حوزه تجارت برای ما نداشت و مزیتی محسوب نمی شد، اما آمار و ارقام نشان از رشد این بازار در سراسر دنیا دارد. نه تنها مسلمانان بلکه تعداد زیادی از مصرف کنندگان در کشورهای غیر اسلامی هم به سمت مصرف محصولات حلال روی آورده اند.
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۳

10نفر کشته می شوند تا 50 اتوبوس جدید بیاید

مصطفی داننده «چنان به که امشب تماشا کنیم/ چو فردا رسد کار فردا کنیم» این بیت نظامی شده است حال و روز مسؤولان کشور ما. تا اتفاقی نیفتد، فقط نظاره می‌کنند و بعد بروز یک فاجعه تازه به فکر می‌افتند که باید کاری کنند.
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۲

سوپر مارکت مالی و تحول در نظام درآمدی بانک‌ها

اعظم احمدیان بر اساس پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی، طرح تحول نظام بانکی در دستور کار قرار دارد. یکی از زمینه‌های تحول در این حوزه، ایجاد تحول در مدل کسب و کار و نظام درآمدی بانک‌ها است. بر اساس تجربیات جهانی دیجیتالی شدن بانک‌ها و بهره‌مندی از خدمات سوپر مارکت مالی، مدل‌های کسب و کار بانک‌ها و درآمد آنها بهبود یافته است.
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷