صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 دی 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

صنایع دستی قصه ای از عرضه تا تقاضا

سمانه غفوری روزبهانی کارشناس ارشد و پژهشگر اقتصاد هرساله روز 10 ژوئن یا روز جهانی صنایع دستی در جهان گرامی داشته می شود ، هر ساله در سال نو میلادی که سفرها زیاد میشود صنایع دستی به عنوان یکی از اصلی ترین کالاهای مورد خرید توریست ها هزینه می شود ، بسیاری آمارها در جهان از رونق این بازار خبر می دهد ، و ما هم همواره با شنیدن این نام صنایع دستی بسیار خرسند می شویم که کشوری هستیم که یکی از غنی ترین منابع صنایع دستی را در جهان دارا هستیم
۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۳۹

سرمایه‌های اجتماعی در تونل‌های نومیدی

فتح‌الله آقاسی‌زاده دریافت عوارض برای ورود و خروج از تونل ها، البته هنوز مصوب نشده است، این را هم گفته اند که نه به بار است نه به دار(!)، اما نکته مهم، نوع تفکراتِ حاکمِ بر ما به بهشت رسیدگان است، بویژه که بنظر نمی رسد در سپهر مدیریت ایرانی، حرفهای کارشناسی، فاقد عقبه و چراغِ سبز مدیران نباشد...ضمن اینکه طرح موضوع، مسبوق به سابقه هم هست!
۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۳۶

صورت مردم دیگر به کبودی می‌زند

مصطفی داننده گوشت به 80 هزار تومان رسیده است. البته برخی می‌گویند که 100 هزار تومان هم آن را خریده‌اند. مرغ هم که گویی در پله 14 هزار تومان ایستاده است. برای آنهایی که این قیمت‌ها را اعلام می‌‍کنند و آنهایی که پول دارند، شاید این قیمت‌ها عجیب نباشد. برای بسیاری از مردم اما گوشت 80 هزار تومان و مرغ 14 هزار تومانی یعنی حذف گوشت قرمز و سفید از سبد زندگی.
۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۳۵

سودان در مسیر ناآرامی

حسن فتحی اوضاع در سودان چندان باب میل ژنرال عمرالبشیر و دوستانش نیست. در این کشور مردم علیه هیات حاکمه به خیابان ها آمده و خواستار تغییر حاکمیت شده اند. اعتراضاتی که علیه گرانی و فساد آغاز سپس سیاسی شده و هیات حاکمه را هدف گرفته چالش بین دولتی ها با مردم ده ها کشته برجای گداشته که همین مساله حکایت از شدت اعتراض ها و مخالفت ها دارد.
۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳